stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 8 June , 2024
  • کد خبر : 303908
  • 07 فروردین 1400 - 10:56
2

استاندار فارس: پیشتازی فارس در واکسیناسیون علیه کرونا

استاندار فارس: پیشتازی فارس در واکسیناسیون علیه کرونا
فارس- استان فارس در زمینه واکسیناسیون گروه‌های هدف در مقابل بیماری کرونا در کشور پیشتاز است.
قلم | qalamna.ir :

استاندار فارس گفت: این استان ضمن اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، در مدیریت این بحران عملکرد قابل قبولی داشته و جایگاه مناسبی در کشور دارد.
رحیمی ادامه داد: استان فارس از ابتدای امسال با واکسینه کردن گروه‌های هدف تعیین شده به عنوان استانی پیشرو در این زمینه مطرح شد و نشان داد که فارس نه تنها در امر درمان پیشرو است، بلکه توانسته در شرایط بحرانی علیه بیماری کرونا اقدامات خوبی را به نتیجه برساند.
او اظهار داشت: نقش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جامعه بهداشت و درمان فارس در امر درمان و پیشگیری بر هیچ کس پوشیده نیست و توانستیم با تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت، قوی‌ترین مدیریت را در کنترل ویروس کرونا داشته باشیم و گواه این موضوع تقدیر رییس سازمان بهداشت جهانی از کادر درمان شیراز است که برگ زرین دیگری در کارنامه این استان است.
رحیمی گفت: با کوشش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی فارس بنا داریم که پیشتازی این استان در امر مبارزه با کرونا را تا پایان ریشه کنی این ویروس حفظ کنیم و این نوید را به شهروندان استان می‌دهیم که تا پایان سال تمام مردم استان در گروه‌های سنی مختلف و از پیش تعیین شده علیه این ویروس واکسینه شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.