stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 342713
  • 24 فروردین 1400 - 16:23
3
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان :

سومین مرحله پویش ایران همدل با اطعام مهدوی در ماه پر برکت ماه رمضان

سومین مرحله پویش ایران همدل با اطعام مهدوی در ماه پر برکت ماه رمضان
هرمزگان-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از برگزاری سومین مرحله پویش ایران همدل در قالب اطعام مهدوی در ماه پر خیروبرکت رمضان امسال خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

جلیل تراهی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: کمیته امداد استان هرمزگان از ابتدای ماه رمضان سومین مرحله از پویش ایران همدل در قالب اطعام مهدوی را آغاز می کند که هدف از این پویش توزیع غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان در طول  این ماه مبارک  می باشد.

وی از پیش بینی راه اندازی ۱۱۰ واحد آشپزخانه  اطعام مهدوی در سطح استان هرمزگان  خبر داد و افزود: این آشپزخانه ها در سطح استان کار پخت  و توزیع غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا را بر عهده خواهند داشت و امیدواریم در طول ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: هم استانی های عزیز  می توانند نذورات و خیرات خود را در جهت تامین غذای گرم و افطاری ساده  از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷*   و یا کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ واریز نمایند.

تراهی گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) از نیمه ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع ۵۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.