stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 35067
  • 17 اسفند 1398 - 12:04
2

شوک شبانه فیفا به “پرسپولیس، استقلال و تراکتور”

فيفا با صدور احكام خود شوك شبانه اى به سرخابى هاى پايتخت و تراكتور داد.
قلم | qalamna.ir :

 در مهمترین پرونده، هشت ماه پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، فیفا حکم خود در این پرونده را اعلام و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت یک میلیون و ۱۰۲ هزار یورو (به همراه سود) به شخص سرمربی کروات محکوم شده و ۲۰ هزار فرانک نیز بابت هزینه دادرسی باید به فیفا بدهد.

همچنین این باشگاه باید حدود ٢٠٠ هزار یورو شامل قرارداد و سود و سایر جرائم به پانادیچ پرداخت کند. برانکو در دوره مدیریت عرب با باشگاه پرسپولیس به مشکل خورد و به دلیل تاخیر در دریافت حقوق خود، یکطرفه قراردادش را فسخ کرد.

دومین پرونده منجر به حکم فیفا، شکایت استوکس از تراکتور بود. بر طبق این حکم، باشگاه تراکتور باید از تاریخ ۱۱ می(حدود یک ماه و نیم دیگر) پرداخت‌های خود را با سود ۵ درصد به آنتونی استوکس آغاز کند؛ مبلغ ادعایی حدود ۴۰۰ هزار دلار است که با سود ۵ درصد به این بازیکن می‌بایست پرداخت شود. بر این اساس زنوزى مالک تراکتور بازنده چالش با آنتونى استوکس مهاجم ایرلندى کنونى سرخپوشان پایتخت شده است.

باشگاه استقلال هم با دو پرونده مواجه شده است. اول پرداخت ١٢۵ هزار دلار به باشگاه پاختاکور بابت هزینه انتقال ایسما گونکالوس به استقلال که از دوره فتحى-خطیر به فتح الله زاده رسیده است، و دیگرى پرداخت ٢٩٠ هزار دلار به بویان به دنبال فسخ قرارداد یکطرفه با این بازیکن در ١۵ شهریور ٩٧؛ فسخ یکطرفه با این بازیکن در حالی بود که فتحى ١٠ روز قبل از آن، در یک برنامه تلویزیونى گفته بود بویان بازیکن استقلال است و قرار است با شفر براى تعیین تکلیف او جمع بندى کند. اما ظاهرا این جمع بندى نه به توافق دو جانبه با این بازیکن، که به فسخ یکطرفه باشگاه استقلال و در نتیجه شکایت بویان منجر شد.

انتشار اخبار مربوط به این سه پرونده در روز و شب گذشته کام هواداران پرسپولیس، استقلال و تراکتور را تلخ کرد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.