stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 357693
  • 01 اردیبهشت 1400 - 13:09
0
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساوه خبر داد،

پرداخت ۱۵۶ میلیارد ریال تسهیلات بازسازی منازل سیل‌زده ساوه

پرداخت ۱۵۶ میلیارد ریال تسهیلات بازسازی منازل سیل‌زده ساوه
مرکزی_ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساوه از پرداخت ۱۵۶ میلیارد ریال تسهیلات بازسازی به واحدهای آسیب‌دیده از سیل 98 در سال گرشته خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمدکاظم آب پیکر اظهار کرد: عمده فعالیت‌های این نهاد، تهیه و اجرای طرح هادی روستایی، صدور اسناد مالکیت املاک روستایی، طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی، طرح ساماندهی کالبدی سکونتگاه‌های روستایی، تملک و واگذاری زمین‌های روستایی، خدمات فنی صدور پروانه ساختمان روستایی، طرح تعیین محدوده روستا و طرح بهسازی روستاهای نمونه است.

وی با اشاره به شدت بارندگی در ابتدای سال ۹۸ و تخریب واحدهای مسکونی روستایی ناشی از سیلاب این شهرستان افزود: در این خصوص ستاد بازسازی ناشی از سیل در سال گذشته اقدام به اعطای تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی (۵ درصد کارمزد) کرد که در مجموع ۱۵۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساوه با اشاره به این‌که سال گذشته تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی معیشتی در مجموع به مبلغ  ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سیل‌زدگان روستایی این شهرستان اعطا شد، بیان کرد: همچنین در این مدت تسهیلات ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بلاعوض در مجموع  ۷۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز پرداخت گردید.

آب پیکر گفت: سال گذشته  ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان برای هر سیل‌زده در مناطق مختلف روستایی و در مجموع ۶۰ هزار کیسه توزیع شد که ۳۹۰ منزل مسکونی ناشی از وقوع سیل بازسازی و ۳۶۵ منزل مسکونی پایان کار دریافت و بهره‌برداری شد.

هشتگ: , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.