stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 363521
  • 20 اردیبهشت 1400 - 11:34
1

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در خراسان رضوی اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در خراسان رضوی اعلام شد
خراسان رضوی- رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال طرح منع تردد‌های برون شهری خبر داد و گفت: این طرح برای تمام شهرهای با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه هفته جاری تا ساعت ۱۲ شنبه هفته پیش رو به طور کامل اجرا می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا دهنوی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص آخرین جزئیات طرح منع تردد‌های درون شهری اظهار کرد: از روز سه‌شنبه ساعت ۱۴ به طور کامل تمام ترددهای بین شهری ممنوع می‌شود و در تمام مسیرهای بین شهری با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز اجازه ورود خودرو داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها تأثیر مثبت در بحث ترافیک و مسافرت‌های برون شهری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز سه‌شنبه هفته جاری تا ساعت ۱۲ روز شنبه هفته پیش رو  اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: خودروهایی که طی بازه زمانی گفته شده محدودیت‌های اعمال شده را رعایت نکنند در شهرهای با وضعیت قرمز به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی با مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند.

دهنوی تاکید کرد: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا این طرح از روز سه‌شنبه در تمام کشور به طور کامل  اجرا می‌شود و یقینا تمام خودروهای متخلف از طرح مذکور مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام نرم افزار ماسک در ١٨ اردیبهشت ماه، وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های خراسان رضوی به لحاظ کرونا این گونه است که کاشمر، چناران، گناباد و نیشابور قرمز و در شرایط خیلی پرخطر قرار دارند و شهرهای درگز، قوچان، مشهد، بینالود، فریمان، تربت جام، رشتخوار، تربت‌جام، تربت حیدریه، جوین، خوشاب، بردسکن وخلیل آباد در وضعیت نارنجی گزارش شده‌اند، همچنین شهرهای کلات، سرخس، باخرز، تایباد، خواف، زاوه، مه ولات، فیروزه، جغتای، داورزن و بجستان در وضعیت زرد قرار دارند.

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.