stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 363682
  • 20 اردیبهشت 1400 - 16:27
2

کابوس دشمنان؛ برگزاری انتخاباتی امن و سالم است

کابوس دشمنان؛ برگزاری انتخاباتی امن و سالم است

تهران- - رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه کابوس دشمنان جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخاباتی با سه ویژگی حضور حداکثری، سالم و امن است، گفت : توطئه های پیچیده دشمنان، نیازمند سناریوهای ترکیبی در محور امنیت و تامین آن است.

قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین”محمدجواد حاج علی اکبری” در همایش سراسری بصیرت دینی و انقلابی (ویدئو کنفرانسی) افزود: برگزاری همایش سراسری بصیرت دینی و انقلابی بیانگر دغدغه نیروی انتظامی در ایفای نقش درخشان خودبه منظور تامین امنیت انتخابات و سلامت آن است.

وی تاکید کرد: جان انقلاب اسلامی و هویت نظام به انتخابات گره خورده و کابوس دشمنان جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخاباتی با سه ویژگی حضور حداکثری مردم (پرشور)، سالم و امن است.  

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس خاطر نشان کرد: پهنه ماموریت های نیروی انتظامی استثنایی، کم نظیر و کم بدیل است؛ ناجا از منظر گره خوردن به ساحت های مختلف زندگی مردم نقش فوق العاده ای دارد؛ این نقش از مرز تا شهر از فضای مجازی تا حقیقی، آسیب های اجتماعی و … تداوم و ارتباط دارد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: نیروی انتظامی مشمول وجود انسان های جهادی است و این نیرو رسالت عظیمی در کشور بر عهده دارد.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت عمومی و سلامت انتخابات رسالت ویژه ای دارد و خوشبختانه در این امر متخصص و پرتجربه است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اقدامات پیچیده دشمنان به منظور ضربه به نظام و کشور تاکید کرد: این توطئه های پیچیده، نیازمند سناریوهای ترکیبی در محور امنیت و تامین آن است.

وی حضور و شرکت در انتخابات را مصداق بارز “عمل صالح” در مقابله با دشمنان دانست و تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از مصادیق بارز ” امر جامع” است و “ساده انگاری” و ” عادی انگاری” این مسئله خطر آفرین می باشد، یعنی حضور حداکثری در انتخابات و نمایش پرشور از مشارکت مردم یک تکلیف است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، نعمتی بزرگ و از دستاوردها و خون آوردهای این نظام اسلامی است و در این میان عملیات شیرین سازی کام مردم، تزریق احساس امید در چنین شرایطی همواره باید در دستور کار نیروی بزرگ انتظامی باشد و خوشبختانه این مهم در ناجا دیده می شود.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی را آماده و سرحال برای ماموریت بزرگ انتخابات می بینم، تاکید کرد: ان شاء الله با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فردی اصلح و شایسته، شاهد فعالیت دولتی حزب اللهی، آماده خدمت و بی تکلف باشیم و حاصل انتخابات سالم و امن باعث روشنی چشم دوستداران نظام و انقلاب و کوری چشم دشمنان باشد.

وی در پایان پیشنهاد برگزاری نشست تعاملی نیروی انتظامی و ائمه جمعه سراسر کشور را به منظور تقویت تعاملات فی ما بین مطرح کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.