stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 36800
  • 06 فروردین 1399 - 21:59
4
اتاق اصناف اسدآباد اعلام کرد

پلمب ۷۰ واحد صنفی در اسدآباد

پلمب ۷۰ واحد صنفی در اسدآباد
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از پلمپب ۷۰ واحد صنفی در شهرستان اسدآباد خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

 موسی رضا غفاریان اظهار کرد:از ابتدای سال تاکنون طی شش روز گذشته ۷۰ واحد صنفی به علت فعالیت و عدم توجه به مصوبه تعطیلی اجباری واحدهای صنفی غیرضروری در شهرستان اسدآباد پلمب شده اند.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از نانوایی ها، قصابی ها و مرغ فروشی ها و میوه فروشی ها کلیه واحدهای صنفی غیرضروری شهرستان اسدآباد تا ۱۵ فروردین در راستای مقابله، کنترل و پیشگیری شیوع کرونا در این شهرستان   تعطیل هستند.

غفاریان افزود:در همین راستا رصد و نظارت های اتاق اصناف  شهرستان با همکاری اداره صمت و نیروی انتظامی تشدید یافته و با واحدهای صنفی که به اخطارهای اتاق اصناف اعتنا نکنند، برخورد می شود.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد تصریح کرد: ۷۰ مورد سرکشی از واحدهای صنفی، ۵۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی،۱۲۰۰ مورد اخطار، ۱۵ مورد شکایت مردمی،۳۰ مورد جریمه و معرفی و ارسال آن طی فرم به تعزیرات از جمله اقدامات اتاق اصناف شهرستان طی شش روز گذشته بوده که با کمک و همکاری  اداره صمت و نیروی انتظامی شهرستان در قالب دو اکیپ  انجام گرفته است.
غفاریان با اشاره به نظارت و رصد شبانه روزی واحدهای بهداشتی و نانوایی های سطح شهرستان خاطرنشان کرد:از کلیه واحدهای صنفی، روستائیان و شهروندان تقاضا داریم برای قطع زنجیره سرایت و انتقال کرونا به پویش «در خانه می مانیم» بپیوندند و از هر گونه تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

وی در ادامه یادآور شد:همه ضرر و زیان و مشکلات واحدهای صنفی را به صورت کارشناسی و بررسی  شده به وزارتخانه  ارائه داده ایم و منتظر اتخاذ تصمیم دولت در رابطه با مرتفع شدن این مشکلات هستیم و واحدهای صنفی مطمئن باشند بنده به عنوان رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران پیگیر مشکلات هستم و بازار و واحدهای صنفی شهرستان را در جریان هر گونه تصمیم دولت در رابطه با واحدهای صنفی متضرر و دچار آسیب شده قرار خواهم داد.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.