stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 36866
  • 07 فروردین 1399 - 12:57
2
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن خبر داد:

اهدای ۳۰۰۰ ماسک از سوی نیکوکار رزنی به امدادگران هلال احمر

اهدای ۳۰۰۰ ماسک از سوی نیکوکار رزنی به امدادگران هلال احمر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن گفت: نیکوکار رزنی بیش از ۳هزار عدد ماسک و یک بطری ۲۰ لیتری مواد ضدعفونی کننده را با هدف حفظ سلامت نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر، به این نهاد اهدا کرد.
قلم | qalamna.ir :

علی صالحی در گفتگو با خبرنگار قلم با بیان اینکه با اجرای طرح غربالگری تب در مبادی ورودی شهر رزن ۲ ایستگاه یکی در محل پلیس راه رزن قزوین و دیگری در ورودی شهرستان درگزین دایر است،  عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح تا ۶ فروردین ماه، در مجموع بیش از ۴۵ هزار نفر در این دو ایستگاه غربالگری شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن در پاسخ به این سئوال که چرا ایستگاه بازرسی سلامت دایر شده در ورودی شهر درگزین، روستای کاج، بیشترین فرد دارای علامت تب بالا را شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده است، گفت: این موضوع دو علت احتمالی دارد یکی اینکه در گذشته مهاجرت زیادی از روستاهای رزن و درگزین به قم صورت گرفته و این مهاجرین در تعطیلات عزم به دیدار اقوام خود می کنند و دیگری اینکه در سه راهی کاج، یک مسیر انحرافی برای کسانی وجود دارد که میخواهند بطور مستقیم از اتوبان ساوه وارد رزن شوند.
وی با تقدیر از حضور نجاتگران پایگاه سردرود در شیفت های طرح غربالگری ویروس کرونا در پلیس راه رزن به قزوین، اظهار کرد: خوابگاهی برای این نجاتگران در همان حوالی پلیس راه تدارک دیده ایم و این نیروها به صورت شیفتی، در صورت اعلام وقوع حوادث جاده ای به محل حادثه نیز اعزام میشوند.
رئیس هلال احمر رزن در بخش پایانی صحبت های خود با بیان اینکه در بحران کرونا هم خیرین، سعی در انجام اعمال خداپسندانه دارند، خاطر نشان کرد: یک نیکوکار رزنی، بیش از ۳ هزار عدد ماسک و یک بطری ۲۰ لیتری مواد ضدعفونی کننده را با هدف حفظ سلامت نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر، به این نهاد مردمی اهدا کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.