stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 36937
  • 08 فروردین 1399 - 11:11
2
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد خبر داد:

اجرای طرح غربالگری مسافران در مبادی ورودی اسداباد

اجرای طرح غربالگری مسافران در مبادی ورودی اسداباد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از غربالگری 11هزار نفر و مشارکت در راه اندازی نقاهتگاه اضطراری کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا اعتصام در گفت و گو با خبرنگار قلم بیان کرد: دو ایستگاه بازرسی سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در مبادی ورودی از سمت کرمانشاه و قروه که از ۱۳ اسفندماه دایر شده اند، فعالیت خود را با قوت ادامه می دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با اشاره به این که تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر در این دو ایستگاه این شهرستان غربالگری شده اند، تصریح کرد: تمامی همت خود را در اجرای برنامه هایی با هدف مقابله با کرونا به کار گرفته ایم و در این مسیر، تعداد ۲۰ نفر از اعضای واحدهای امداد، جوانان و داوطلبان این جمعیت ضمن گذراندن دوره های آموزشی مربوطه، در اجرای این طرح همکاری می کنند.

این مسئول با تاکید بر این که یک تیم از جوانان داوطلب نیز متقاضی شده اند و در کنار نیروهای جهادی، معابر و اماکن عمومی را در سطح شهرستان ضدعفونی و گندزدایی می کنند، از تهیه و توزیع بسته های بهداشتی میان ساکنان مناطق محروم به عنوان یکی از برنامه های پیش بینی شده برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس خبر داد و خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین شهرستان، ۹۰ بسته شامل مواد ضدعفونی کننده و شوینده تهیه شده که ظرف هفته جاری در حال توزیع است.

اعتصام در ادامه گفت و گو از نصب بنر با محتویات آموزشی در خصوص مراقبت های بهداشتی برای مقابله با کرونا در سطح شهر سخن گفت و افزود: با جلب همکاری بخشداری ها، این توصیه های بهداشتی در قالب بنر و بروشوردر سطح روستا ها نیز نصب و توزیع شده است.
رئیس هلال احمر شهرستان اسدآباد همچنین از مشارکت هلال احمر در برپایی نقاهتگاه اضطراری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: با نیازسنجی صورت گرفته از سوی فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد، جمعیت هلال احمر با مشارکت در تجهیز نقاهتگاه، آمادگی خود را برای اعزام نیرو به این نقاهتگاه ، در صورت لزوم، اعلام کرده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.