stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 36942
  • 08 فروردین 1399 - 11:16
1
سفر را تعطیل نکنید؛

همدانِ مجازی میزبان مسافران نوروزی

همدانِ مجازی میزبان مسافران نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: با توجه به لغو سفر گردشگران با ورود ویروس کرونا هم‌وطنان می‌توانند همدان را در فضای مجازی ببینند.
قلم | qalamna.ir :

قلم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان؛ علی مالمیر با بیان این که با توجه به لغو سفر گردشگران با ورود ویروس کرونا هم‌وطنان می‌توانند همدان را در فضای مجازی ببینند، عنوان کرد: به همین منظور استان همدان زیرساخت‌های لازم را برای دسترسی آسان‌تر مردم و آشنایی بیشتر با جاذبه‌های استان فراهم کرده است، علاقه‌مندان می‌توانند به سایت‌های hamedan.mcth.ir وhamedan-trip.com  و اینستاگرامhamedan_cthh  مراجعه کنند.

این مسئول ادامه داد: در بستر فضای مجازی تلاش کرده‌ایم مناطق و جاذبه‌های گردشگری تمام استان را در قالب ۴۰ کلیپ، تیزرو تایم لپس به نمایش گذاشته و هم‌وطنان اطلاعات موردنیاز خود درباره جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان را به‌صورت فیلم، تصویر و مطالب نوشتاری در این سایت‌ها دریافت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان خاطر نشان کرد: در ایام عید نیز برای هم استانی‌های همدانی که در خانه‌مانده‌اند مسابقه سفره هفت‌سین با جوایز بسیار نفیس و باهدف معرفی این سنت دیرین تدارک دیده‌شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.