stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 37027
  • 08 فروردین 1399 - 18:43
2
درخانه بمانیم؛

بالا بودن تب کرونا در ورودی های همدان

بالا بودن تب کرونا در ورودی های همدان
این روزها علی رغم تاکیدها بر ماندن در خانه و به تعویق انداختن سفرها ورود مسافران به استان های غربی هستیم، طبق آمارهای مربوطه در مبادی ورودی استان همدان مشخص شده که دو ورودی همدان از سوی درگزین و ملایر میزبان مسافران مشکوک به کرونا بوده است.
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت و گو با خبرنگار قلم با بیان این که از سیزدهم اسفندماه ۱۳۹۸ تا هفتم فرودین ماه ۱۳۹۹ در مجموع ۳۲۸ هزار و ۶۶۲ نفر در ایستگاه های سلامت جمعیت هلال احمر استان همدان غربالگری شده اند، عنوان کرد: از این تعداد ۲۷۳ نفر تب دار اعلام شده اند.

بهروز کارخانه ای با بیان این موضوع خاطر نشان کرد: بیشتر افراد تب دار در ورودی ملایر از اراک شناسایی شده اند که ۵۰.۲ درصد (۱۳۷ نفر) افراد تب دار را شامل می شوند.

این مسئول ادامه داد: افراد دارای علامت تب در ورودی شهر بهار ۴۸ نفر، در ورودی شهر درگزین ۳۵ نفر، در ایستگاه سلامت فیروزان میدان کربلا ۱۰ نفر، در ورودی اسداباد از کرمانشاه ۹ نفر، در ورودی ملایر از بروجرد ۶ نفر، در پلیس راه رزن-قزوین ۶ نفر، در ورودی شهر کبودراهنگ ۴ نفر، در پایگاه تجرک ۴ نفر، در عوارضی همدان  ساوه ۳ نفر و در ورودی تویسرکان از کرمانشاه ۱ نفر بوده است.

کارخانه ای با بیان این که در مجموع ۳۷ نفر از این افراد به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند، تشریح کرد: ۵۱.۳۵ درصد از این افراد در ایستگاه سلامت ورودی شهر درگزین، ۱۹ درصد در ورودی ملایر از اراک،  حدود ۱۱ درصد از ورودی شهر بهار، ۸ درصد در ایستگاه سلام پایگاه تجرک و مابقی افراد ارجاع داده شده ا پلیس راه رزن- قزوین و فیروزان میدان کربلا بوده اند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.