stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 370447
  • 12 خرداد 1400 - 22:17
6
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد

قطع برق ۱۵۰ اداره و بانک پرمصرف خوزستان

قطع برق ۱۵۰ اداره و بانک پرمصرف خوزستان
خوزستان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۱۵۰ دستگاه اداری و بانک پرمصرف در خوزستان در روز گذشته خبر داد و گفت: برق اداراتی که مصرف خود را به ۵۰ درصد کاهش ندهند، قطع خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اظهار کرد: کاهش مصرف برق در خوزستان با توجه به شرایط دمایی استان، یکی از مواردی است که باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به وضعیت مصرف برق در برخی از ادارات و بانک‌های استان خوزستان، روز گذشته برق ۱۵۰ دستگاه اداری و بانک پرمصرف در خوزستان در چارچوب مدیریت مصرف انرژی برای کاهش بار شبکه، قطع شد.

خدری تصریح کرد: برق این ادارت پرمصرف در شهرستان‌های استان خوزستان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اعلام‌شده، با ابلاغ قبلی قطع شد.

وی با پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی مصرف برق در این هفته در مقایسه با هفته قبل گفت: از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از بروز خاموشی استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده رو به افزایش است و این موضوع باعث افزایش شدید مصرف برق خواهد شد.

وی افزود: بازرسی از ادارات پرمصرف به صورت روزانه در حال انجام است و این اقدام روزهای آینده نیز با جدیت بیشتری ادامه می‌یابد. در این راستا برق اداراتی که مصرف خود را به ۵۰ درصد کاهش ندهند، قطع خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.