stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 37101
  • 09 فروردین 1399 - 11:41
1
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری همدان

تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری همدان
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از ثبت 310 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان از ابتدای آغاز فعالیت ستاد مقابله با کرونا و کمیته رسیدگی به شکایات تاکنون خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علی خاکسار در گفت و گو با خبرنگار قلم عنوان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد مقابله با کرونا و کمیته رسیدگی به شکایات تاکنون بیش از ۳۱۰ مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها مهمان پذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع‌های گردشگری، خانه مسافرهای دارای مجوز و غیر مجاز، سفره خانه‌های سنتی و واحدهای پذیرایی و دیگر تأسیسات صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد:  بیشترین آمار بازرسی‌ها و برخورد مربوط به فعالیت منازل استیجاری است که تاکنون ۱۰ واحد پلمب و از فعالیت آن ها ممانعت به عمل آمده و برای بیش از ۱۰۰ واحد اخطار پلمب و خودداری از پذیرش مهمان و مسافر صادر شده است.

خاکسار از همشهریان و هم‌استانیان همدانی خواست درصورت مشاهده اسکان و پذیرش مسافر در هر نقطه از شهر یا استان همدان مراتب را از طریق شماره ۰۸۱۳۸۲۷۴۹۴۶ به کمیته مربوطه انعکاس دهند و در این خصوص گفت: همچنان منتظر دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه اسکان های غیرمجاز در سطح استان هستیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در پایان این گفت و گو در پاسخ به این که تعطیلی مراکز و تاسیسات گردشگری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: که بازرسی و نظارت مستمر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان بر تأسیسات گردشگری تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت و تعطیلی مراکز و تاسیسات گردشگری نیز تا زمانی که ویروس کرونا را شکست دهیم و آرامش به جامعه بازگردد، ادامه خواهد داشت.

 

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.