stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 371535
  • 17 خرداد 1400 - 12:50
0
مدیر کل پست استان هرمزگان :

خط مستقیم مبادله پستی بندرعباس، بوشهر از طریق پارسیان– عسلویه و بالعکس راه اندازی شد

خط مستقیم مبادله پستی بندرعباس، بوشهر از طریق  پارسیان– عسلویه و بالعکس راه اندازی شد
هرمزگان – مدیر کل پست استان هرمزگان گفت :خط مستقیم مبادله پستی بندرعباس، بوشهر از طریق پارسیان– عسلویه و بالعکس، با هدف تسریع در وصول و ایصال محمولات پستی و کاهش مدت سیر مرسولات به مقاصد مربوطه و شهرستان های تابعه به تصدی اداره کل پست استان هرمزگان راه اندازی شد.
قلم | qalamna.ir :

عبداله عبدلی افزود : پیاده سازی این طرح در راستای کاهش مدت سیر مرسولات و افزایش امنیت مرسولات بوده و ایجاد ظرفیت به منظور افزایش ترافیک وارده و صادره به هر دو استان، کاهش بی ترتیبی های پستی، رضایت مشتریان و حذف خطوط پیمانکاری را از دیگر مزایای راه اندازی این خط جدید مبادله پستی عنوان کرد.

وی بیان داشت :با توجه به اهمیت سلامت مرسولات مردم و همچنین کاهش تخلیه و بارگیری چندین باره مرسولات، با راه اندازی این خط مبادله، آسیب دیدگی لفاف مرسولات نیز کاهش خواهد یافت.

مدیرکل پست استان هرمزگان تصریح کرد: با ایجاد این خط مبادله، در مدت زمان سیر مرسولات از استان هرمزگان به مقصد بوشهر و بالعکس، حداقل دو روز کاهش زمانی را خواهد داشت و توزیع کلیه مرسولات صادره از هرمزگان به  بوشهربا کیفیت بهتر و سریعتر میسر می گردد همچنین ظرفیت لازم برای افزایش ترافیک در سطح استان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها فراهم خواهد شد.

عبدلی در پایان اظهار داشت: پست استان با همت جهادی و بسیج کلیه امکانات و نیروی انسانی، مصمم است تا خدمت رسانی با کیفیت خود را در مناطق شهری و روستایی سراسر استان ادامه دهد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.