stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 371860
  • 18 خرداد 1400 - 11:51
2
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس :

کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که هم مقتدر باشد و هم بتواند اعتماد مردم را جلب نماید

کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که هم مقتدر باشد و هم بتواند اعتماد مردم را جلب نماید
هرمزگان -نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه شورای نگهبان افراد صالح را برمی گزیند و به مردم معرفی می کند گفت : امروز کشور ما به رئیس جمهوری نیاز دارد که هم مقتدر باشد و هم بتواند اعتماد مردم را جلب نماید و این میسر نمی شود مگر با پشتوانه رای بالای مردم .
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در طرح رسانه‌ای دعوت و جشن انتخابات هرمزگان  با بیان اینکه مردم با حضوردر انتخابات فرد اصلح را انتخاب می کنند افزود: در زمینه انتخاب اصلح فرمایشات معمار کبیر انقلاب ،رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و متون دینی تکلیف مومنان را  مشخص کرده است.

وی تاکید کرد: باید سرنوشت انقلاب و جهان اسلام را که به سرنوشت انقلاب اسلامی گره خورده،به دست  بهترین فرد که اهلیت دارد بسپاریم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ادامه داد: در قانون اساسی به ملاک ها و معیارهای یک رئیس جمهور اصلح اشاره شده است که یکی از آنها شجاعت است .

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت :رئیس جمهور ما باید یک فرد شجاع باشد. چرا که نماینده مردم و ملتی شجاع است. همچنین  باید  دشمن شناس باشد زیرا در عرصه بین المللی کشور ما بیشترین دشمن را دارد .

وی با بیان اینکه رییس چمهور باید اول یک مدیر باشد تصریح کرد: رییس جمهور باید بتواند اقتصاد کشور و سایر امور را با استفاده از متخصصین و کارشناسان  اداره نماید و پیش ببرد.

امام جمعه بندرعباس  با اشاره به اینکه دغدغه امروز مردم معیشت و  سفره آنهاست بیان داشت : کشور ایران امروز درپیچ تاریخی خود قرار دارد وآن اقتصاد کشور است بنا براین طبیعتا انتظار مردم رفع مشکل رونق تولید ، اشتغال ومعیشتشان است.

وی ادامه داد : یکی از معیارهایی که از همه مهمتر است تقوای رییس جمهور یک کشور است چرا که بودجه کشور به دست رییس جمهور است .

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شهین صادقی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.