stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 372405
  • 20 خرداد 1400 - 11:14
1
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

تامین و عرضه مرغ مورد نیاز مردم هرمزگان سرعت گیرد/از خروج غیر قانونی مرغ از هرمزگان جلوگیری شود

تامین و عرضه مرغ مورد نیاز مردم هرمزگان  سرعت گیرد/از خروج غیر قانونی مرغ از هرمزگان جلوگیری شود
هرمزگان -معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به اهمیت تامین پایدار بازار مرغ استان، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط تامین پایدار و مستمر مرغ در بازار هرمزگان را دنبال کنند تا خللی در بازار این محصول ایجاد نشود.
قلم | qalamna.ir :

ایرج حیدری افزود: با رفع موانع پیش روی بخش طیور استان و ایجاد ظرفیت های جدید روند تولید مرغ در هرمزگان نسبت به سال گذشته برای تامین نیازمند استان با رشد مطلوبی همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز بروز مشکل در تامین  مرغ با بسیج امکانات و رفع موانع تلاش شد نیاز استان از محل تولیدات داخلی استان، تامین شود تا شاهد کمترین التهاب در بازار استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: تفاوت قیمت مرغ بین استان هرمزگان با استان های همجوار باعث خروج غیر قانونی بخشی از تولیدات استان می شود که باید با اتخاذ تمهیدات لازم از این امر جلوگیری شود.

وی افزود: برای تامین مرغ استان در هفته های اخیر نظارت بر کشتارگاه ها با کمک دستگاه های نظارتی افزایش یافته است تا از خروج، خارج از شبکه مرغ جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: در خصوص بازار مرغ منافع تولید کننده و مصرف کننده برای ستاد تنظیم بازار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.