stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 37257
  • 09 فروردین 1399 - 19:39
1
استاندار همدان تاکید کرد:

روشنایی پارک‌های استان همدان به حداقل ممکن برسد

روشنایی پارک‌های استان همدان به حداقل ممکن برسد
استاندار همدان بابیان اینکه باید با فرهنگ‌سازی شاهد کاهش تردد خودروها در سطح استان همدان بود، گفت: روشنایی پارک‌های استان همدان به حداقل ممکن برسد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از خبرگزاری مهر؛ سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان همدان به بهترین نحو ممکن در حال اجراست، گفت: فرمانداران استان همدان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را دنبال و از آن به طور جدی و ویژه حمایت کنند.

وی با بیان اینکه صداوسیما به روش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای برای تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی در راستای مقابله با کرونا انجام داده که بسیار مؤثر است، گفت: در ایام پیش رو از تشکیل مراسم و جشن‌هایی که منجر به اجتماع می‌شوند، به‌طور جد جلوگیری شود.

استاندار همدان با بیان اینکه تعطیلی اصناف باید همچنان ادامه داشته باشد و اتحادیه‌ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: پارک‌ها و اماکن عمومی سطح استان همدان باید تعطیل باشند.

شاهرخی با توصیه به شهرداری که روشنایی در پارک‌ها را به حداقل ممکن برساند، گفت: فرمانداران با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی ترددهای برون‌شهری و درون‌شهری را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه باید با تولید محتوای پر مفهوم و با فرهنگ‌سازی شاهد کاهش تردد خودروها در سطح استان همدان بود، گفت: با افرادی که طی چند روز اخیر سعی در جو سازی و مشوش کردن اذهان عمومی داشتند، برخورد جدی و شایسته می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه همکاری و همراهی‌های مفید و مؤثر بخش خصوصی و تولیدکنندگان با اداره صمت جای تشکر و قدردانی دارد، گفت: مشکل خاصی از نظر خدمات‌رسانی در زمینه‌های برق، گاز، آب و حمل‌ونقل در سطح استان همدان نداریم.

شاهرخی با بیان اینکه برای عبور از شرایط کنونی، دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نهایت تلاش خود را داشته باشند، گفت: باید از نیروهای اجرایی که مسئول اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستند حمایت جدی و فراگیری انجام شود تا بتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند.

** دستگاه‌های دولتی در حالت آماده‌باش هستند

وی با اشاره به اینکه مردم فهیم همدان همکاری و همراهی خوبی در این ایام با ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس داشته‌اند و همه دستگاه‌های دولتی در حالت آماده‌باش هستند، گفت: اداراتی که مقرر شده با ظرفیت حداکثر یک‌سوم نیروی اداری به مردم خدمت‌رسانی کنند، فعال هستند.

استاندار همدان تاکید کرد: لازمه عبور از شرایط کنونی و قطع زنجیره انتقال کرونا، تلاش شبانه‌روزی تمام دستگاه‌های اجرایی است و باید نصب بنرها با موضوع محدودسازی و فرهنگ‌سازی در معابر عمومی انجام شود.

شاهرخی یادآور شد: در ایام پیشرو با جلب مشارکت مردمی بهتر می‌توان وضعیت تردد شهروندانی را که رعایت نمی‌کنند، کنترل کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.