stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 37419
  • 10 فروردین 1399 - 10:47
0
رئیس کل دادگستری همدان:

جهش تولید، جهت و سمت حرکت قوا، سازمان ها و ادارات را تعیین می کند

جهش تولید، جهت و سمت حرکت قوا، سازمان ها و ادارات را تعیین می کند
رئیس کل دادگستری همدان بیان کرد: نام گذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان  سال “جهش تولید “ جهت و سمت حرکت تمامی قوا و سازمان ها و ادارات را تعیین می کند  و کلیه برنامه ریزی ها بایستی در جهت تحقق و وصول به این اهداف باشد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان همدان؛ محمد رضا عدالتخواه با بیان این که نام گذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان  سال “جهش تولید “ جهت و سمت حرکت تمامی قوا و سازمان ها و ادارات را تعیین می کند  و کلیه برنامه ریزی ها بایستی در جهت تحقق و وصول به این اهداف باشد، به حوادث ناگوار طبیعی در سال گذشته و فتنه های ایجاد شده در مسیر انقلاب و همچنین واقعهٔ شهادت سردار سلیمانی و یارانش اشاره کرد.

این مسئول با بیان این موضوع ادامه داد: شهادت این سردار بزرگ  اگر چه ضربه سنگینی به جبههٔ مقاومت بود اما آثار پر برکتی برای نظام داشت که یکی از آنها حضور میلیونی مردم رشید ایران اسلامی در آئین تشییع و تدفین این شهید بزرگوار و تجدید بیعت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

رئیس کل دادگستری استان همدان با نقل قول جمله ای از شهید سردار سلیمانی که شرط تبدیل بحران ها به فرصت را چنین  عنوان کرده که “ نترسید ، نترسیم و نترسانیم ” اظهار کرد: انتشار بیماری ناشی از اشاعه ویروس کووید ۱۹ چه دست ساز بشر باشد یا طبیعی باشد آزمونی برای بشریت و تذکر به نوع انسان است که علیرغم تمام پیشرفت های ناشی ار توسعهٔ تکنولوژی و دانش و علم مع الوصف همچنان در مقابل طبیعت و موجودی بسیار کوچک، عاجز و آسیب پذیر است و این تذکر موجب رفع غرور از انسان می شود.

عدالتخواه تأکید نمود: پیشگیری و مقابله با این بیماری بایستی جدی گرفته شود و هیچگونه سهل انگاری پذیرفتنی نیست و اظهارات بعضی اشخاص که تحت عنوان طب سنتی یا دینی نظرات غیر کارشناسانه می دهند موجب وهن فرهنگ دینی است.

رئیس کل حوزهٔ قضائی استان همدان در پایان افزود: محیط کاری دادگستری ها در مواجهه با بیماری های واگیر دار از جمله بیماری کرونا غیر استاندارد است و مراجعه جمعیت متراکم در محیط های محدود و کوچک موجب تهدید سلامت کارکنان است که باید با اتخاذ تدابیر مناسب و مؤثر و برنامه ریزی مناسب این مخاطرات را به حداقل رساند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.