stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 379571
  • 18 تیر 1400 - 11:08
2

بازدید کانون خیریه دادیار از پناهگاه آشیان زیست زاگرس

بازدید کانون خیریه دادیار از پناهگاه آشیان زیست زاگرس
دادیار از پناهگاه آشیان زیست زاگرس «محل نگهداری و کنترل جمعیت سگ های شهر کرمانشاه» بازدید کرد.
قلم | qalamna.ir :

میلاد حدادی مدیرعامل کانون فرهنگی، تبلیغی و خیریه دادیار  در گفت و گو با خبرنگار قلم در استان کرمانشاه بیان کرد: در عصرگاه روز پنجشنبه مورخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ به همت معاونت محیط زیست کانون فرهنگی، تبلیغی و خیریه دادیار بهمراه گروه جهادی و عوامل موسسه حقوقی دادیار بازدید از پناهگاه آشیان زیست زاگرس (محل نگهداری و کنترل جمعیت سگ های شهر کرمانشاه ) انجام شد.

وی افزود: در این بازدید که با اهدا ۵۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ و ۳۰ کیلوگرم شیر بعمل آمد با بررسی های تخصصی معاونت مربوطه تعداد سگ های مریض در بخش های مختلف این پناهگاه، بیماری های واگیر و غیر واگیر، نیازمندی های این پناهگاه از لحاظ خدماتی، غذایی، دارویی و درمانی به اولویت شناسایی گردید و مقررگردید.

حدادی ادامه داد: معاونت محیط زیست کانون ماهیانه حداقل یک مرتبه سرکشی و بازدید، امدادرسانی و اقدامات درمانی را برای این پناهگاه عملیاتی می سازد. همچنین مطالبات این پناهگاه از ادارات ذی ربط توسط گروه جهادی دادیار ثبت و ضبط گردید که مطالبه های زحمتکشان این عرصه را از مسئولین مربوطه پیگیری و مطالبه نماید.

او اظهار کرد: در پایان، ضمن تشکر از مسئولین و کادر زحمتکش این پناهگاه، باتوجه به مردمی بودن تمامی فعالیت ها از غذا رسانی تا پرداخت حقوق پرسنل این پناهگاه، از همه مردم انتظار می رود که در این عرصه حامیان حیوانات باشند و حتی با کوچکترین پتانسیل خود امداد رسانی را قطع نکنند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.