stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 38007
  • 11 فروردین 1399 - 15:44
2
معاون اجتماعی پلیس استان همدان هشدار داد:

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید
معاون اجتماعی پلیس استان همدان هشدار داد: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه بسیاری از هم استانی های عزیز به صورت تلفنی و یا اینترنتی اقدام به خرید مایحتاج ضروری و کالاهای مورد نیاز خود می نمایند که لازم است در این زمینه، مراقب باشند تا مورد کلاهبرداری یا سرقت قرار نگیرند.
قلم | qalamna.ir :

حسین بشری در گفت و گو با خبرنگار قلم با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه  بسیاری از هم استانی های عزیز به صورت تلفنی و یا اینترنتی اقدام به خرید مایحتاج ضروری و کالاهای مورد نیاز خود می نمایند که لازم است مراقب باشند تا مورد کلاهبرداری یا سرقت قرار نگیرند.

این مقام انتظامی با بیان این موضوع تاکید کرد: مردم فریب کالاهایی ارزان قیمت را نخورند؛ لازمه خرید اینترنتی در درجه اول داشتن سواد رسانه‌ای کافی و در مرحله بعد خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر که دارای نماد الکترونیکی هستند، خواهد بود بدین سان لازم است تا مردم همدان به این موضوع دقت کافی داشته باشند.

معاون اجتماعی و انتظامی پلیس همدان در پایان این گفت و گو خاطر نشان کرد:

مردم توجه داشته باشند که بعد از اطمینان از خرید کالا، پرداخت مبلغ از طریق درگاه های بانکی معتبر صورت بگیرد به نوعی که شروع آدرس درگاه های معتبر حتماً با https بوده و از زیر دامنه shaparak.ir است  ضمن اینکه هر پسوندی غیر از ir غیر مجاز و جعلی است.

هشتگ: , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.