stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 380679
  • 22 تیر 1400 - 12:46
1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان:

تجلیل از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نونهالان آبفا/ استعداد یابی باشگاه آبفا از مناطق کمتر برخوردار هرمزگان

تجلیل از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نونهالان آبفا/ استعداد یابی باشگاه آبفا از مناطق کمتر برخوردار هرمزگان
هرمزگان- در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از تیم نونهالان آب و فاضلاب که قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال هرمزگان شده بود، تجلیل به عمل آمد.
قلم | qalamna.ir :

امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه آبفا در کنار رسالت ذاتی خود که آبرسانی است، یک هسته فرهنگی – ورزشی تشکیل داده و در قالب شورا راهبردها را در این زمینه تعیین و به ایفای نقش تعریف شده از سوی این شورا می‌پردازد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با توجه به درآمد های حاصله، فعالیت های ورزشی را در قالب باشگاه آبفا راهبری می کند، گفت: شرکت آب و فاضلاب در حوزه ورزشی صرفاً فعالیت خود را محدود به مجموعه کارکنان نکرده و با هدف شناسایی استعدادها و معرفی آنها در سطح ملی، از مناطق مختلف به ویژه محله های کمتر برخوردار شهر بندرعباس استعدادیابی و آنها را به خدمت گرفته است.

قصمی ادامه داد، باشگاه آبفا با برگزاری دوره های مختلف و آموزش ورزشکاران در رده های مختلف، توانسته آنها را در سطح ملی نیز معرفی کند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، باشگاه آبفا در ۸ رشته ورزشی فعالیت دارد و در تلاش است با ایجاد زیرساخت های مختلف زمینه رشد و توسعه فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف را فراهم آورد.

وی همچنین از آماده‌سازی زمین والیبال ساحلی در باشگاه آبفا خبر داد و تصریح کرد، این زمین به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از رشته فوتبال به عنوان یک حرفه تخصصی یاد کرد و گفت:  برای موفقیت در این رشته باید حرفه ای عمل و هر فوتبالیست باید حداقل ۱۰ جلد کتاب در زمینه فوتبال بخواند.

وی گفت: امروز فوتبال هم سیاست، هم اقتصاد و هم صادر کننده فرهنگ است و برای موفقیت در آن همیشه باید به سطح بالاتر فکر کرد.

 در پایان این مراسم از کادر فنی و بازیکنان تیم نونهالان آبفا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.