stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 38442
  • 12 فروردین 1399 - 13:07
0
امام جمعه شهر همدان:

نتیجه حضور مردم در طبیعت به هدر دادن زحمات کادر درمانی است

نتیجه حضور مردم در طبیعت به هدر دادن زحمات کادر درمانی است
امام جمعه شهر همدان با تاکید بر ماندن در خانه در روز طبیعت، گفت: نتیجه حضور مردم در طبیعت به هدر دادن زحمات کادر درمانی است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تصویب برخی از قوانین در سراسر کشور و در استان همدان، عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد برخی از قوانین بوده‌ایم که از هموطنان خواسته شده تا با پرهیز از سفرهای غیر ضروری در منازل خود بمانند.

وی با تاکید بر این که  این مقررات سختگیرانه که توسط ستاد مقابله با کرونا مصوب شده برای آن است که بتوانیم شرایط فعلی را مدیریت کنیم، خاطر نشان کرد: در شرایط زمانی خاصی قرار گرفته‌ایم که نیاز به ماندن در منزل در روز ۱۳ فروردین ماه است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر لزوم ماندن در منزل در این روز، عنوان کرد: در این روز که بنا بر سنت‌های قدیمی مردم به طبیعت می‌روند، خواهش ما از مردم این است، امسال به دلیل شرایط به وجود آمده، با ماندن در منزل با ستاد مبارزه با کرونا همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان این موضوع ادامه داد: مردم باید بدانند که قوانین اعمال شده به جهت حفظ سلامتی خود آن ها است و همکاری آن ها زمینه‌ساز حفظ سلامتی خود و خانواده خواهد بود بدین سان نتیجه حضور مردم در طبیعت را به هدر دادن زحمات کادر درمانی است.

وی تصریح کرد: بیرون رفتن در روز طبیعت در شرایط عادی مشکلی ندارد، اما امروز شرایط جامعه بسیار متفاوت است و همکاری مردم را طلب می‌کند.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه امروز از کادر درمانی تا نیروی‌های مردمی همه و همه در حال خدمت‌رسانی و فعالیت‌های جهادی هستند، خاطر نشان کرد: عدم رعایت قوانین موجود و همراهی نکردن ۲۰ درصد از مردم، زحمات ۸۰ درصد باقی مردم را که در خانه مانده‌اند و همکاری کرده‌اند را به هدر خواهد رفت.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان این که درست است که ماندن در خانه با سختی‌هایی همراه است، اما نباید فراموش کنیم که اگر این سختی‌ها را امروز تحمل نکنیم، با سختی‌های بیشتری در آینده مواجه خواهیم بود، بنابراین همکاری امروز، اقدامی عقلانی است، همت ملی و عزم جدی مردم را، راه حل رفع این مشکل دانست.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی ادامه داد: کادر پزشکی ما به تنهایی نمی‌تواند وضعیت موجود را را کنترل کند و لذا در شرایط فعلی که رفتن به طبیعت نه ضرورت عقلی دارد و نه شرعی؛ امسال باید در منزل خود قدردان طبیعت باشیم.

امام جمعه شهر همدان با تقدیر از همه کسانی که در این مدت در مبارزه با این ویروس منحوس در خط مقدم حضور داشته‌اند، خاطر نشان کرد: همه ما قدردان زحمات کادر درمان، طلاب، بسیج مردمی، سپاهیان و نیروهای نظامی و انتظامی هستیم که در ایام عید به جای آنکه در کنار خانواده خود باشند، در بیمارستان‌ها و در خیابان‌ها مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.