stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 38475
  • 12 فروردین 1399 - 13:57
2
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد:

شناسایی ۳۰۸ فرد تب دار در مبادی ورودی همدان

شناسایی ۳۰۸ فرد تب دار در مبادی ورودی همدان
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان در تشریح وضعیت خدمت گیران در 14 ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر استان همدان از 13 فروردین ماه 1398 لغایت 11 فروردین ماه 1399 چنین گفت: در این مدت تعداد 415 هزار و 831 نفر غربالگری و تب سنجی شدند که از این تعداد 308 نفر دارای علامت تب بودند.
قلم | qalamna.ir :

مقصود شعبانی در گفت و گو با خبرنگار قلم با بیان این که نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر مستقر در ایستگاه های سلامت همدان از ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۸ لغایت ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ در مجموع شامل ۱۰۲ پرسنل و یک هزار و ۷۳۸ نیروی داوطلب بوده است، خاطر نشان کرد: این افراد در قالب گروه های امداد و نجات، معاونت بهداشت و درمان، سازمان جوانان و سازمان داوطلبان به مردم ارائه خدمات می کنند.

وی با تاکید بر این که در این مدت دو هزار و ۱۱۰ نفر، ۹۰ خودرو، ۴۸۶ خیابان و ۲۴۸ باب گندزدایی و شدعفونی شدند، خاطر نشان کرد: ۱۲۲ خانوار و ۴ هزار و ۴۶ نفر نیز آموزش و سایر خدمات مورد نیاز را از جمعیت هلال احمر همدان دریافت کرده اند.

شعبانی ادامه داد: تعداد ۵۱ هزار و ۶۳۸ عدد ماسک، ۱۵۰ جفت دستکش، ۱۳ هزار و ۸۰۳ مایع ضدعفونی و ۶ هزار و ۹۳۰ ماده شوینده نیز بین افراد توزیع شده است.

وی در تشریح وضعیت خدمت گیران در ۱۴ ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر استان همدان در بازه زمانی مذکور نیز چنین گفت: در این مدت تعداد ۴۱۵ هزار و ۸۳۱ نفر غربالگری و تب سنجی شدند که از این تعداد ۳۰۸ نفر دارای علامت تب بودند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان با تاکید بر این موضوع ادامه داد: تعداد ۴۸ نفر از افراد غربالگری شده به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

شعبانی در پاسخ به این که کدام یک از ورودی های همدان بیشترین افراد دارای علامت مشکوک به کرونا و تب دار را شامل بوده است، بیان کرد: بیشتری افراد دارای علامت در ورودی ملایر از اراک با ۱۵۸ نفر بوده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.