stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 385131
  • 13 مرداد 1400 - 19:35
1

جواد فروغی میهمان امام رضا(ع) شد

جواد فروغی میهمان امام رضا(ع) شد
خراسان رضوی- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: جواد فروغی امروز به دعوت آستان قدس رضوی به عنوان یک مدال آور و غرور آفرین ملی به مشهد آمد.
قلم | qalamna.ir :

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه جواد فروغی در مشهد حضور پیدا کرده است، اظهار کرد: فروغی به دعوت آستان قدس رضویدر مشهد مقدس به عنوان یک مدال آور و غرور آفرین ملی به مشهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: این مدال‌آور رشته تیراندازی امشب در حرم مطهر رضوی برنامه زنده و فردا دیداری با تولیت آستان قدس رضوی دارد.

وی با بیان اینکه فروغی به همراه رییس فدراسیون تیراندازی و مربی خود به مشهد آمده است، تکمیل کرد: فردا مجموعه‌ای تیراندازی با حضور این افراد در مشهد افتتاح می‌شود.

گفتنی‌ است؛ جواد فروغی، دارنده مدال طلای تیراندازی با تپانچه ۱۰ متر آقایان المپیک ۲۰۲۰ پیش از این عنوان کرده است که قصد داشتم پیش از المپیک برای رخصت گرفتن از حضرت رضا(ع) به مشهد بیایم که اما به دلیل شرایط کرونا و احتمال ابتلا و بازماندن از المپیک از این کار صرف نظر کردم.

این دارنده مدال طلای المپیک در رشته تیراندازی همچنین در یک مصاحبه تلویزیونی زنده اظهار کرده بود: کسب مدال طلای المپیک را لطف خدا و ائمه اطهار و به ویژه امام رضا(ع) می‌دانم، خاک پای امام رضا(ع) و زائرانشان هستم و آرزو دارم من را به عنوان خادم افتخاری زائرانشان قول کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.