stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 386028
  • 20 مرداد 1400 - 11:20
0

پویش روضه‌های خانگی در فارس

پویش روضه‌های خانگی در فارس
فارس_ مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس، از آغاز پویش روضه‌های خانگی با هشتگ «حی علی الحسین» همزمان با آغاز محرم در دانشگاه‌های استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام حمید مقامی افزود: افراد و جامعه دانشگاهیان می‌توانند برای پیوستن به این پویش مردمی کلمه «حی علی الحسین» را به سرشماره ۳۰۰۰۷۷۱۵۱۵۱۵۱۵ ارسال کنند.

وی، هدف از اجرای این طرح را احیا و تقویت سنت حسنه روضه‌های خانگی، ارائه الگو‌های عملی سبک زندگی از قرآن کریم و همبستگی نظام خانوادگی و نظام همسایگی برشمرد.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس یاد آور شد: امسال مانند سال‌های گذشته آیین‌های محرم ضمن حفظ و استمرار آن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز ضروری است.

حجت الاسلام مقامی اظهارداشت: ارادتمندان به سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.fars.nahd.ir و یا@fars.nahd در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

به گفته وی برگزاری مسابقات برای اقشار و رده‌های سنی مختلف، تولید پادکست، ارسال بسته‌های فرهنگی شامل پرچم عزای امام حسین (ع) و اقلام متبرک به دانشجویان نوخانه (اولین سال تشکیل خانواده) از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.