stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 386452
  • 22 مرداد 1400 - 13:15
2

علیرضا رضایی: فدراسیون کشتی صحبتی با من نداشته است/ چشم بسته مسئولیت قبول نمی‌کنم

علیرضا رضایی: فدراسیون کشتی صحبتی با من نداشته است/ چشم بسته مسئولیت قبول نمی‌کنم

دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان در سنگین وزن کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی هیچ صحبتی با من برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد نداشته است.

قلم | qalamna.ir :

علیرضا رضایی در گفتگو با با اشاره به مطرح شدن نامش به عنوان یکی از ۴ گزینه فدراسیون کشتی برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: اصلا در جریان این موضوع نیستم و این موضوع را تکذیب می کنم. هیچگونه صحبتی از سوی مسئولان فدراسیون کشتی با من انجام نشده و از من درخواستی برای ارائه برنامه نداشته‌اند.

دارنده مدال های نقره المپیک و برنز جهان، افزود: چه درباره تیم بزرگسالان و یا تیم جوانان که چندی پیش نیز نام بنده مطرح شد، فدراسیون کشتی صحبتی با من نداشته است. اگر هم صحبت می شد، بنده برنامه های خاص خودم را داشتم و چشم بسته مسئولیتی را قبول نمی کنم.

وی خاطرنشان کرد: رسم بر این است قبل از اینکه نام کسی را به عنوان گزینه برای سمتی مطرح کنیم، باید با او صحبت کنیم و ببینیم آیا می‌خواهد جزو گزینه‌ها باشد یا نه و اصلا برنامه‌ای برای این سمت دارد یا خیر. نحوه انتخاب سرمربی به این شکل نیست که بدون هماهنگی نام کسی را به عنوان گزینه مطرح کنیم و نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازیم.

رضایی در ادامه درباره عملکرد ملی پوشان کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو، گفت: کادر فنی زحمات خود را کشید و جا دارد به آن ها خسته نباشید بگویم. کادر فنی با توجه به شرایط و توانی که داشت تمام تلاش خود را به کار گرفت. تیم ملی یک سال سخت را با توجه به شیوع کرونا پشت سر گذاشت اما در نهایت نتیجه‌ای که در المپیک بدست آمد متناسب با میزان زحمات کشتی گیران نبود. به هر حال میدان المپیک میدان دشواری است و ممکن است روز کشتی گیر نباشد و یا از لحاظ جسمی و روحی مشکل داشته باشند و به نتیجه دلخواه نرسند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.