stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 38685
  • 13 فروردین 1399 - 14:30
1
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تاکید کرد:

تجاوز به حریم راه ها در استان همدان، ممنوع

تجاوز به حریم راه ها در استان همدان، ممنوع
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد: چنان‌چه افراد بدون هماهنگی و کسب موافقت از این اداره اقدام به ساخت و ساز در حریم قانونی راه اقدام کنند، عوامل راهداری بر اساس قانون ایمنی راه‌ها و با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تخریب تأسیسات و ساختمان‌های احداث شده و رفع همه آثار تجاوز به حریم راه اقدام خواهند کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان همدان؛ حمید پرورشی خرم بیان کرد: گشت های راهداری با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده همزمان با آغاز سفرهای نوروزی حضور مستمر در محورهای استان داشته اند تا نسبت به مسدودی و اشکلات احتمالی محورها اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه راهداران قبل از سفرهای نوروزی آمادگی خود را در مانور هماهنگ با دیگر ارگان های دخیل در سفر های نوروزی به نمایش گذاشتند، افزود: خوشبختانه با انجام این مانور سطح آمادگی ها و هماهنگی بین راهداران، پلیس و نیروهای امدادی افزایش یافت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان یادآور شد: یکی از اقدامات این گشت ها جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به حریم راه بوده که با حضور گشت های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شناسایی و با عوامل آن برخورد قانونی شده است.

پرورشی خرم ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی استان در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تجاوز به حریم راه، تأکید کرد: چنان‌چه افراد بدون هماهنگی و کسب موافقت از این اداره اقدام به ساخت و ساز در حریم قانونی راه اقدام کنند، عوامل راهداری بر اساس قانون ایمنی راه‌ها و با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تخریب تأسیسات و ساختمان‌های احداث شده و رفع همه آثار تجاوز به حریم راه اقدام خواهند کرد.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود، احترام به قانونی ایمنی راه و حریم  را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان تلاش کرده و با متخلفان نیز به شدت برخورد می‌کنند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.