stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 389460
  • 08 شهریور 1400 - 16:11
2
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

جریمه ۴۶ میلیارد ریالی گرانفروشی یک کارخانه سیمان در همدان

جریمه ۴۶ میلیارد ریالی گرانفروشی یک کارخانه سیمان در همدان
همدان- قلمنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۴۶ میلیارد ریالی یک کارخانه سیمان در همدان به دلیل گرانفروشی خبرداد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، داریوش جودکی از جریمه ۴۶ میلیارد ریالی یک کارخانه سیمان در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان صمت مبنی بر گرانفروشی یک واحد تولیدی سیمان، مشخص شد این واحد تخلف دارد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه از ۲۲ فروردین امسال بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هر تن ۵۰۰ هزار ریال کرده بود، عنوان کرد: این کار افزایش نرخ سیمان در بازار مصرف و اخلال در نظام عرضه این محصول را به همراه داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه شعبه هیئت بدوی این اداره‌کل اتهام یاد شده را محرز تشخیص داد و افزود: بر این اساس این واحد به پرداخت مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و پس از تایید رای در شعبه تجدید نظر استان، پرونده هم اکنون در اجرای احکام اداره‌کل فعال است.

وی در پایان افزود: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir است و افراد می‌توانند موارد تخلف را اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.