stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 390620
  • 14 شهریور 1400 - 16:15
0
مدیرکل بنیاد هرمزگان:

اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران نیازمند نظارت ویژه سازمان بازرسی است

اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران نیازمند نظارت ویژه سازمان بازرسی است
هرمزگان/قلمنا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و رعایت سهمیه 25 درصدی در امور استخدامی توسط مسئولان، به همکاری جدی و نظارت ویژه سازمان بازرسی استان نیاز دارد.
قلم | qalamna.ir :

عطا ناوکی در نشست با رضا ستائی‌مختاری بازرس کل استان هرمزگان، ضمن اشاره به عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران از سوی مدیران بعضی از دستگاه‌ها در سطح استان، گفت: جامعه شاهد و ایثارگر حق بزرگی به گردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، بنابراین در حال حاضر کاهش دغدغه معیشت و رسیدگی به مسائل اقتصادی این عزیزان، کوچکترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و گوشه‌ای از دین خود را به آنان ادا کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تأکید بر اینکه پیگیری مطالبات به حق و قانونی ایثارگران همت و همدلی همه مسئولان سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را می‌طلبد، افزود: یکی از خواسته‌هایبنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ورود و نظارت اداره بازرسی برای رسیدگی و حل مشکلات اشتغال ایثارگران است.
ناوکی ضمن بیان اینکه بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران قانون بودجه ۱۴۰۰ به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۲) قانون جامع خدمات‌رسانی ابلاغ شده است، عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای از مسئولان حتی سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران را جذب و استخدام رعایت نمی‌کنند و این مسئله باعث نارضایتی جامعه هدف شده است.
وی با قدردانی از دستگاه‌هایی که حق ایثارگران را با توجه به بخشنامه‌های قانونی رعایت می‌کنند، گفت: اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و رعایت سهمیه ۲۵ درصدی در امور استخدامی توسط مسئولان، به همکاری جدی و نظارت ویژه سازمان بازرسی استان نیاز دارد.
گفتنی است، بازرس کل استان هرمزگان نیز با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به این قشر جزء وظایف دینی و اخلاقی همگان است، بر ضرورت اهمیت اجرای مصوبات قانونی مطالبات ایثارگران توسط دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و در پایان ضمن تماس با تنی چند از مدیران بنگاه‌های اقتصادی، خواستار حل مشکلات اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر شد.
انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.