stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 390827
  • 15 شهریور 1400 - 23:05
0
در نشست تخصصی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شد:

تخصیص فوری مواد اولیه کارخانجات روی استان هرمزگان

تخصیص فوری مواد اولیه کارخانجات روی استان هرمزگان
هرمزگان/قلمنا_مشکلات واحدهای روی بندرعباس و قشم در نشستی با سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت مورد بررسی قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

این نشست که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و مدیران شرکتهای روی استان با سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت در تهران صورت گرفت، به بررسی مشکلات واحدهای روی استان پرداخته شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظها داشت: شرکت تولید روی بندرعباس و شرکت ذوب و احیا روی قشم از واحدهای تولید کننده شمش روی مستقر در این استان هستند.
خلیل قاسمی افزود: شرکت روی بندرعباس با ظرفیت اسمی ۱۸هزار تن و شرکت ذوب و احیاء روی قشم با ظرفیت۲۴ هزار تن در سنوات اخیر در تخصیص سهمیه مواد اولیه با روند کاهشی مواجه بودند.
وی در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست پرداخت و بیان داشت: مقرر شد به قید فوریت مواد اولیه به شرکتهای روی مستقر در استان تخصیص داده شود.
قاسمی ضمن اشاره به اهمیت حفظ تولید و اشتغال واحدهای صنعتی روی در استان، افزود: تخصیص یک واحد معدن خاک روی در استانهایی که ظرفیت این نوع ماده معدنی را دارند، برای کارخانجات روی استان هرمزگان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد تا پس از بررسی این امر صورت گیرد.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.