stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 392684
  • 25 شهریور 1400 - 13:06
0

رضایت مردم از خدمات فرودگاه‌های فارس

رضایت مردم از خدمات فرودگاه‌های فارس
فارس_ فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: شاخص‌های امنیتی در فرودگاه‌های استان فارس مطلوب و میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده بسیار زیاد است.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: شاخص‌های امنیتی در پلیس فرودگاه‌های استان فارس بالا و مطلوب است و طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته میزان رضایتمندی مردم و اعتماد آنان نسبت به خدمات ارائه شده بسیار بالا است.
سرهنگ محسن عقیلی در آبین تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان فارس افزود:پلیس فرودگاه در کنار سایر نیرو‌های انتظامی برای ارتقای امنیت اقدامات خود را انجام می‌دهد و در موضوع امنیت خطوط هوایی که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، فعالیت می‌کند.
فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این آیین با تأکید بر استفاده مناسب از فرصت خدمت به مردم، گفت: خدمتگزاری خوب به مردم رضایت خداوند متعال و آرامش و آسایش مردم را به دنبال خواهد داشت.
سردار حبیبی افزود: همه کارکنان ناجا در جایگاه‌های مختلف مشغول انجام وظیفه و خدمت به مردم هستند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.
در این مراسم، سرهنگ رضا صفری به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان فارس معرفی و از تلاش‌های سرهنگ اسد زراعتگر در مدت زمان خدمت در این جایگاه قدردانی شد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.