stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 393193
  • 28 شهریور 1400 - 11:24
0

هشدار زرد مدیریت بحران در هرمزگان صادر شد

هشدار زرد مدیریت بحران در هرمزگان صادر شد
هرمزگان/قلمنا-مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با صدور هشدار زرد نسبت به تغییرات گسترده جوی در استان و احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای و اختلال در ترددهای دریایی، هشدار داد.
قلم | qalamna.ir :

مهرداد حسن زاده گفت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی و صدور هشدار زرد، ازشنبه ۲۷ تا روز سه شنبه ۳۰ شهریور ماه، استان  تحت تأثیر سامانه فصلی و وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا قرار گرفته است.

وی با توجه به شرایط جوی، به شهروندان استان توصیه کرد تا از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات و همچنین تردد با شناورهای سبک در آب های استان خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به مناطق تحت تاثیر سامانه جوی و دریایی گفت: ارتفاعات استان مانند بشاگرد، حاجی آباد، رودان، میناب، بستک، خمیر و ارتفاعات مرکزی استان تحت تاثیر سامانه فصلی خواهند بود که برای این مناطق رگبار پراکنده باران، رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین این سامانه بر روی مناطق دریایی جاسک، سیریک، قشم، هرمز، لارک، هنگام، سیری، جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی تاثیر خواهد گذاشت و برای این مناطق وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی تا حداکثر ۴۵ کیلومتر در ساعت با افزایش ارتفاع موج در محدوده ۱۵۰ سانتیمتر از در روزهای یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ شهریور پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.