stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 395372
  • 08 مهر 1400 - 11:55
0
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد جزیره هرمز

جشنواره فرهنگی هنری ایثار به میزبانی جزیره هرمز کلید خورد

جشنواره فرهنگی هنری ایثار  به میزبانی جزیره هرمز کلید خورد
هرمزگان/قلمنا-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هرمز از برگزاری جشنواره تاتر مونولوگ و سرود ایثار به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این جزیره خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی سلامتی ضمن قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و فرماندهی سپاه سید الشهداء جزیره هرمز  به واسطه حمایت در برگزاری این جشنواره گفت :  جشنواره فرهنگی هنری  ایثار به همت بسیج هنرمندان و با همکاری و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه سیدالشهدا هرمز در قالب تئاتر مونولوگ و سرود با حضور پنج گروه نمایشی و هشت گروه سرود در جزیره هرمز شروع بکار کرد.

وی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود:هدف از این جشنواره کسب استعداد ها و ظرفیت های هنر نمایش در جوانان و ایجاد خود باوری و همچنین آغاز حرکتی  نوین مبتنی بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز اضافه کرد : این رویداد در راستای سیاست های پویا نمودن هنر نمایشی با حضور همه هنرمندان برای فعالیت های جزیره که به ولایت مداری و شهید پروری شهره است ، لازم و موثر می باشد.

سلامتی بیان کرد:  از سوی دیگر برای آمادگی هر چه بیشتر جوانان هنرمند ،جشنواره سرود ایثار نیز با حضور هشت گروه برگزار می شود  که در پایان  گروه های برتر معرفی و جوایز اهدا خواهد شد.

گفتنی است: اختتامیه جشنواره روز شنبه دهم مهرماه با حضور مقامات استانی و هنرمندان برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.