stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 396821
  • 19 مهر 1400 - 10:09
1
فرمانده مرزباني استان هرمزگان:

کشف ۱۳ میلیارد کالای قاچاق در بندرعباس

کشف ۱۳ میلیارد کالای قاچاق در بندرعباس
هرمزگان/قلمنا- فرمانده مرزباني استان هرمزگان از توقيف دو شناور تجاري و کشف محموله 13 ميلياردي قاچاق در شهرستان بندر عباس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار حسین دهکی  در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، روز گذشته مرزبانان پایگاه دریابانی بندر عباس حین کنترل شناورهای عبوری در سواحل خلیج فارس، به دو شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر هرمزگان در حرکت بود مظنون و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از شناورهای توقیفی، دو اتاق بیل مکانیکی و ۴ عدد قطعات یدکی قاچاق که با هدف عرضه در بازار داخلی کشورمان بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار دهکی خاطرنشان کرد: مرزبانان در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” و همچنین تحقق شعار سال، تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق به کار گرفته اند.

انتهای پیام/ 

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.