stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 399787
  • 06 آبان 1400 - 11:09
2

سرمربی تیم ملی هاکی زنان: سکوی آسیا را می‌خواهیم/ اختلافمان در چمن زیاداست

سرمربی تیم ملی هاکی زنان: سکوی آسیا را می‌خواهیم/ اختلافمان در چمن زیاداست

نیلوفر عبدی می‌گوید هدف تیم ملی هاکی سالنی زنان ایران کسب مقام در آسیا است و در این راستا اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

قلم | qalamna.ir :

تیم ملی هاکی سالنی زنان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند و تاکنون چند مرحله اردو را پشت سر گذاشته است. اردوی بعدی این تیم از دهم آبان در یزد آغاز می‌شود.

نیلوفر عبدی در مورد روند پیگیری اردوهای تیم ملی و وضعیت بازیکنان به ایسنا گفت: سه مرحله اردو برگزار کرده‌ایم. مهر ماه به خاطر برگزاری مسابقات چمنی زیر ۲۳ سال اردویی نداشتیم، اما در دل آن مسابقات برای تیم ملی چمنی گزینش داشتیم و نفراتی را هم دیدیم که می‌شود در بخش سالنی از آنها استفاده کرد. این بازیکنان برای اردوی بعدی بررسی و در صورت نیاز دعوت می‌شوند. حدود ۸ اردو را تا فروردین که زمان مسابقات است، پیش‌بینی کرده‌ایم. امیدوارم با قدرت شرکت کنیم و روی سکو برویم.

او در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم روی سکو برویم باید حتما در شرایط مسابقه قرار بگیریم. بازی‌های دوستانه‌ داخلی و خارجی را پیش‌بینی کرده‌ایم که باید ببینیم با توجه به شرایط کدام محقق می‌شود.

عبدی به اختلاف تیم ملی هاکی سالنی ایران با رقبای خود در آسیا اشاره و بیان کرد: تیم ملی در سال‌های گذشته دیر به دیر به مسابقات اعزام می‌شد و هیچ وقت نتوانستیم روی سکو برویم اما دست و پا بسته هم نبودیم. اختلاف ما به تجربه تیم‌های مقابل و اردوها و تورنمنت‌های زیادی که شرکت می‌کنند، برمی‌گردد. با این حال این اختلاف غیرقابل جبران نیست و با همت و تلاش نتیجه می‌گیریم.

او در مورد برگزاری اردوی تیم ملی چمنی زنان گفت: انتخابی این تیم هم برگزار شد و قرار است اردوهای تیم ملی برگزار شود. سال ۸۴ آخرین باری بود که اردوی چمنی در بخش زنان برگزار شد که من آن موقع بازیکن بودم. از آن به بعد تیم چمنی نداشتیم و امسال قرار است برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

عبدی در ادامه بیان کرد: اختلاف ما در هاکی چمنی با رقبایمان بسیار زیاد است که باید در این زمینه کار شود. استان‌ها باید فعال شوند، زیرساخت داشته باشیم تا تیم‌های استانی تمرین کنند، مسابقه برگزار کنیم و از مربیان بین‌المللی بهره ببریم تا اختلاف به حداقل برسد. البته همین که کار آغاز شده خیلی خوب است و بالاخره به نتیجه می‌رسد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.