مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس گفت: تقویم سالانه برنامه های روابط عمومی توسط مناطق و سازمانها تدوین شود و چالشها و برنامه ریزی ها برای نقشه راه روابط عمومی باید بر اساس تقویم سالانه باشد.
مریم پاسالار گفت: نیروهای جوان در روابط عمومی باید باخلاقیت های خود محتوای با کیفیت تولید کنند و از روزمرگی پرهیز نمایند تا حرکت روابط عمومی زنده، پویا و ملموس شود.
وی بیان داشت: همکاری و تامل روابط عمومی ها شهرداری باید تقویت شود و حس همسویی و صمیمیت خانواده بزرگ روابط عمومی در جهت ایجاد یک حرکت جمعی و گروهی برای اطلاع رسانی به مردم باشد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس گفت: اخلاق و رفتار نیک وتکریم ارباب رجوع از اولویت های کاری شهردار است و این مساله باید به طور جدی پیگیری و دنبال شود تا اعتماد مردم به سازمان به سمت و سوی مثبت اندیشی هدایت شود.
پاسالار افروزد: گلایه هایی از طرف شهروندان پیرامون تکریم ارباب رجوع هست و روابط عمومی ها باید در روند اصلاح رفتار و ادبیات سازمانی فرهنگسازی کنند.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و انتشار خبر ها گزارش ها و عکسهای مختلف جزو وظایف ذاتی روابط عمومی هاست عنوان کرد: برای ارائه عملکرد هماهنگ سازمان باید همه اخبار و طراحی ها در قالب مشخص و یکدست باشد و نوع نگاه و پل ارتباطی شهرداری با شهروندان کامل و شفاف مشخص شود.
مریم پاسالار گفت :دوره های آموزشی و به روز رسانی دانش و آگاهی پرسنل روابط عمومی به زودی برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: مسولین روابط عمومی ارزیابی پرسنل، همه مناطق سازمانها ونواحی به شکل ماهیانه به مدیریت اعلام نمایند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس در ادامه گفت:تقویت و راه اندازی آرشیو روابط عمومی ها، اطلاع رسانی دیدارهای مردمی شهرداران در مناطق نواحی در روزهای سه شنبه و ارایه خدمات به مردم در میز خدمت باید به شکل جدی پیگیری شود وبرای پاسخگویی با هماهنگی معاونین مناطق و سازمانها را به میز خدمت ورود دهید.
انتهای پیام/