stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 400594
  • 11 آبان 1400 - 8:56
1
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی:

روال عادی سوخت رسانی در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان مرکزی ادامه دارد

روال عادی سوخت رسانی در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان مرکزی ادامه دارد
مرکزی_ قلمنا_ مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: روال عادی سوخت رسانی در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان مرکزی ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

سعید جمشیدی افزود: در پی ایجاد نقص فنی در سامانه هوشمند سوخت در کشور با پایش جایگاههای استان از صبح دیروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ تا امروز توزیع سوخت در سطح جایگاه های استان به روال عادی برگشت و هم اکنون مردم فهیم استان ومسافران عزیز با مراجعه به اکثر جایگاه های درون وبرون شهری میتوانند سوخت خود را دریافت کنند .

وی گفت: به محض ایجاد مشکل کارگروهای فنی ،تخصصی، عملیاتی و واحدهای نظارتی و کنترلی و اطلاع رسان و پاسخگو به صورت آماده باش تا پاسی ازنیمه شب در محل کار حضور و با مراجعه به جایگاههای عرضه سوخت در سطح نواحی مرکزی ، ساوه ، خمین ودلیجان به پایش و بررسی تلمبه ها پرداختند وتوانستند در کمترین زمان ممکن زمینه دریافت سوخت برای مردم را مهیا کنند .

جمشیدی با بیان اینکه تا کنون تلمبه های ۹جایگاه به طورسالم وبه نرخ یارانه ای انجام وظیفه می‌کنند، اظهار کرد: مردم برای دریافت سوخت یارانه ای می‌توانند به جایگاه های امام علی ( ع) ، حاج باشی، ۳۱مشهد ، خنجین در شهر اراک و یا به جایگاه مهستان ۱در شهر دلیجان و در شهرستان ساوه نیز به جایگاه های آریا ، فدک ، خورشیدو ارس مراجعه کنند .

مدیر منطقه استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر ۶۳جایگاه با ۲۱۸نازل بنزین و ۱۱۱نازل نفتگاز در مدار توزیع سوخت قرار گرفته اند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.