stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 40231
  • 15 فروردین 1399 - 1:44
4

شهادت سپهبد سلیمانی قلب جویندگان حق را متاثر کرد

شهادت سپهبد سلیمانی قلب جویندگان حق را متاثر کرد

رییس پلیس پایتخت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از خاطرات تلخ سال ۹۸ توصیف کرد.

قلم | qalamna.ir :

سردار حسین رحیمی در پیامی فرارسیدن سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت. متن کامل این پیام در ادامه آمده است:‌ «بهاران، رستاخیز طبیعت و جلوه ای از قدرت و هنرنمایی خداوند متعال است که از پس روزها و شبهای دیجور زمستان، سرسبزی و سرزندگی را به ارمغان می آورد.  سال ۱۳۹۸ با همه فراز و نشیب ها و خاطرات تلخ و شیرینش را سپری که در دیماه آن شهادت مظلومانه و غریبانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی، قلبهای همه آزادگان ، آزاد مردان و جویندگان حق و حقیقت را متاثر ساخت. در این سال رویدادهای مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نیز حوادث مختلف  طبیعی از  جمله سیل، زلزله و در آخر هم ویروس منحوس کرونا را تجربه کرده ایم  که در پس این حوادث صبر، پایمردی، همدلی و همکاری مردم را شاهد بوده و هستیم.

نباید فراموش کرد که ویروس منحوس کرونا ، خطری جدی است که همراهی و همکاری همه جانبه و جدی تر مردم را طلب می کند؛ از این رو نیروی انتظامی با شعار ” سلامت خانواده ، امنیت جامعه”  مردم را به ماندن در خانه دعوت می کند تا انشاالله شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس ، نا خواسته و ناشناخته باشیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سال ۹۸ همه تلاش خود در حوزه پلیس های مختلف خود بکار بست تا امنیت مردم عزیز در پایتخت را در فضای حقیقی و مجازی تامین نماید که بحمدالله با مجاهدت شبانه روزی همکاران عزیزم توفیقات بسیار خوبی را در سال ۹۸در زمینه خدمتگزاری به مردم و ارتقا امنیت عمومی جامعه به دست آورده‌ایم.

اینجانب سال جدید را به محضر حضرت حجه ابن الحسن  ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشان انقلاب و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای و به حضور مردم و شهروندان گرامی که همواره همکار و همراه پلیس بوده و  هستند و همچنین به حضور همکاران متعهد و سخت کوشم در مجموعه انتظامی تهران بزرگ و خانواده این عزیزان که با صبر و همکاری و همراهی خود ما را در انجام هر چه بهتر ماموریت هایمان یاری دادند تبریک ، تهنیت و شادباش می گویم و برای آنان ایامی سرشار از خوبی و بهروزی توام با سلامتی آرزومندم».

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.