stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 407335
  • 21 آذر 1400 - 9:23
2
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان:

ساماندهی رودخانه چشمه قصابان در دستور کار

ساماندهی رودخانه چشمه قصابان در دستور کار
همدان- قلمنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از ساماندهی رودخانه چشمه قصابان و برنامه های در پیش گرفته در این راستا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان؛ منصور ستوده در جلسه آزادسازی حریم و بستر رودخانه چشمه قصابان که در سالن جلسات این شرکت با حضور معاونین شرکت آب منطقه ای، مدیر رودخانه، مدیر امور آب شهرستان همدان، کارشناس دادستانی همدان و سایر مسئولین برگزار شد، مطرح کرد: در رودخانه چشمه قصابان کارگاه‌هایی در بستر و حریم روخانه ساخته شده و تصرفاتی در بستر و ساخت و ساز هایی در حریم رودخانه رخ داده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان ادامه داد: متاسفانه برای ایجاد اکثریت این کارگاه ها استعلامی از شرکت آب منطقه ای نشده است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر، بحث فنی و حقوقی موضوع مطرح است، اظهار کرد: مطالعات تعیین حد بستر و حریم این رودخانه به طول حدود ۲ کیلومتر توسط مشاور ذیصلاح بر اساس عکس های هوایی قدیمی و نقشه برداری انجام شده و آزاد سازی سراسری به  مالکین اطلاع رسانی شده است.

ستوده در پایان، خاطرنشان کرد: با مشارکت واحدهای تولیدی در این زمینه، می توان رودخانه را ساماندهی کرد و در صورت وقوع سیلاب، آن را عبور داد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.