stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 407468
  • 21 آذر 1400 - 19:07
0
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ادارات همدان برنامه های برش ۳ماهه سند فرهنگی را اعلام کنند

ادارات همدان برنامه های برش ۳ماهه سند فرهنگی را اعلام کنند
همدان- قلمنا- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند تا طی یک هفته برنامه‌های خود را برای چگونگی اجرای برش سه ماهه سند فرهنگی اعلام کنند.
قلم | qalamna.ir :
خبرنگار قلم، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با اشاره به اهمیت زمان‌بندی و انجام و اجرای جزئیات اسناد فرهنگی و قرآنی استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند تا طی یک هفته برنامه‌های خود در جهت چگونگی انجام و اجرای برش سه ماهه سند فرهنگی را اعلام کنند.

وی با تصریح بر اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با دستگاه‌های اجرایی را برای دریافت برنامه‌های آن‌ها در راستای اجرای سند فرهنگی تشکیل جلسه دهد، گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی در این یک هفته برنامه خود را ارائه نکنند، هر برنامه‌ای که دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در نظر گیرد موظف به انجام آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در فضای انتزاعی نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد بنابراین اقدامات و برنامه‌ها باید به صورت اجرایی و عملیاتی انجام گیرد، عنوان کرد: با توجه به کارگروه‌های اسناد قرآنی و فرهنگی استان، کمیته نظارت و رصد در شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تصریح کرد: در شورای سند قرآنی سه کارگروه وجود دارند که ضرورت دارد برای هر کارگروه یک کمیته یا میز رصد و نظارت تشکیل شود.

امام جمعه شهر همدان با اشاره به تعداد کارگروه‌های سند فرهنگی استان، خاطرنشان کرد: برای سند فرهنگی چهار کارگروه وجود دارند که نیاز است ۴ کمیته نظارت و رصد با شرح وظایف تعیین شود.

وی در پایان، افزود: میزهای نظارتی و تیم‌های رصد در دبیرخانه شورای قرآنی تشکیل و تعیین تکلیف شوند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.