stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 408297
  • 27 آذر 1400 - 1:08
2
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان:

۱۴۴ چاه فاقد پروانه در رزن تعیین تکلیف می شود

۱۴۴ چاه فاقد پروانه در رزن تعیین تکلیف می شود
همدان- قلمنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست امسال تعداد 36 عدد چاه فاقد پروانه در شهرستان رزن تعیین تکلیف شد، گفت: تعهد شرکت آب منطقه ای در این راستا تا پایان سال برابر 144 چاه است.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان؛ منصور ستوده با بیان اینکه در تمامی شهرستان های ده گانه استان همدان طرح های مربوط به مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در پیش گرفته شده است، عنوان کرد: در این راستا، در شهرستان رزن طی ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۲ حلقه چاه مسدود شد.
وی با بیان اینکه با این روند که تحقق ۱۰۵ درصدی تعهدهای شرکت آب منطقه ای همدان را به دنبال داشت، میزان ۱.۳۲ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شد؛ تصریح کرد: در این شهرستان هم چنین ۴۰ دستگاه کنتور هوشمند نصب شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳۶ عدد چاه فاقد پروانه نیز در شهرستان رزن تعیین تکلیف شده است، خاطرنشان کرد: تعهد شرکت آب منطقه ای در این راستا تا پایان سال برابر ۱۴۴ چاه است.
ستوده در ادامه صحبت های خود به وضعیت پیش روی طرح هایی از این دست در شهرستان درگزین پرداخت و گفت: در این شهرستان نیز بایستی تا پایان سال طبق تعهد شرکت آب منطقه ای همدان تعداد ۲۸ حلقه چاه مسدود شود که در نیمه ابتدایی سال، ۳۰ حلقه چاه در این شهرستان مسدود شد.
وی با بیان اینکه این روند موجب صرفه جویی ۰.۸ میلیون مترمکعب آب شد، خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد تحقق ۱۱۴ درصدی تعهدهایمان هستیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در پایان با اشاره به اینکه در شهرستان درگزین هم چنین تعداد ۱۶ دستگاه کنتور هوشمند نصب شده است، تصریح کرد: تعداد ۱۰ عدد چاه فاقد پروانه نیز در نیمه نخست سال جاری در این شهرستان تعیین تکلیف شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.