stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 408343
  • 27 آذر 1400 - 11:11
1

ساری: خوشبختانه بدون ایموبیله هم برنده شدیم

ساری: خوشبختانه بدون ایموبیله هم برنده شدیم

مائوریتزیو ساری خوشحال است لاتزیو در نهایت یک بازی را بدون چیرو ایموبیله برد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، مائوریتزیو ساری خوشحال است که لاتزیو در نهایت یک بازی را بدون چیرو ایموبیله برد، اما عنوان کرد فیلیپه اندرسون از نظر روانی “بسیار ظریف” است و او خواهان پاسخ قوی‌تری از سوی تیمش است.

بیانکوچلستی مدتی طول کشید تا جنوا را شکست دهند، اما در نهایت با ضربه پدرو، ضربه سر فرانچسکو آچربی روی کرنر و ضربه ماتیا زاکانی، ۳-۱ پیروز شدند.

مائوریتزیو ساری بعد از این دیدار گفت: امروز خوب بازی کردیم، از ابتدا تا انتها مسلط بودیم و به حریف هیچ اجازه ندادیم. بهتر این بود که آن یک گل را هم نمی‌خوردیم و دروازه خودمان را بسته نگه می‌داشتیم و کلین شیت می‌کردیم. پس از مدت‌ها، لاتزیو حتی بدون ایموبیله در ترکیب پیروز شد. همه مهاجمان خوب بازی کردند، از جمله فیلیپه اندرسون در نقشی که برای او تازگی داشت. من خستگی جسمی را درک می کنم، اما روحی را نه. وقتی صحبت از ناهماهنگی به میان می آید، هیچ کس به اندازه فیلیپه اندرسون، مشکلی که او در طول زندگی حرفه‌ای خود با آن دست و پنجه نرم کرده است، با این شرایط سازگار نیست.

ساری در اظهارات خود پس از بازی گفت که خوشبختانه مردم آنچه را که در رختکن لاتزیو اتفاق افتاد را ندیدند. 

جمعه شب در نخستین دیدار هفته هفدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، لاتزیو در ورزشگاه المپیک شهر رم میزبان جنوا بود و به پیروزی سه بر یک رسید.

در ادامه دیدارهای این هفته رقابت‌های لیگ ایتالیا امروز(شنبه) چند دیدار برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها آتالانتا در شهر برگامو میزبان رم است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.