stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 408411
  • 27 آذر 1400 - 15:37
0
مدیرکل استاندارد استان همدان:

استفاده از نازل های سوخت بدون نشان استاندارد غیرقانونی است

استفاده از نازل های سوخت بدون نشان استاندارد غیرقانونی است
همدان- قلمنا- مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: فعالیت نازل‌های جایگاه‌های سوخت مایع بدون برچسب صحت عملکرد استاندارد غیر قانونی است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمد مددی در جمع خبرنگاران مطرح کرد: در هشت ماهه سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۴۷۸ مورد بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان همدان صورت گرفت.

وی با تصریح بر اینکه نازل‌های موجود در جایگاه‌های سوخت در استان همدان، هر سه ماه به منظور صحت عملکرد مورد بازرسی قرار می‌گیرند، گفت: بررسی فنی و آزمون این نازل‌ها در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و صحت عملکرد آنها سلامت مردم انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان افزود: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای توسط کارشناسان اداره‌کل استاندارد همدان و شرکت‌های ذیصلاح مورد بررسی قرار می‌گیرد و این اداره کل اجازه کم فروشی به مردم را نخواهد داد.

مددی در ادامه اضافه کرد: نازل‌های بدون برچسب صحت عملکرد استاندارد غیر قانونی است و در صورت مشاهده این موضوع در استان همدان، افراد می‌توانند مراتب را با شماره ۱۵۱۷ تلفن رسیدگی به شکایات این اداره کل استاندارد استان همدان در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی استعلامات مردم شریف استان است، خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالای خریداری شده با علامت استاندارد اطمینان حاصل نمایند و در صورت مغایرت موارد را با شماره تلفن رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان همدان ۱۵۱۷ مطرح تا موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد استان همدان در پایان صحبت‌های خود از مردم شریف استان همدان خواست تا در صورت داشتن هرگونه شکایت از صحت عملکرد این نازل‌ها می‌توان از طریق سامانه اندازه شناسی سازمان ملّی استاندارد ایران به آدرس www.nmci2.isiri.gov.ir اقدام نمایند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.