stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 408432
  • 27 آذر 1400 - 17:06
2

مقابله با متجاوزان افتخار کارکنان انتظامی است

مقابله با متجاوزان افتخار کارکنان انتظامی است
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در دیدار با خانواده شهدا و جانباز امنیت ضمن ابلاغ سلام سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از ایثارگری و خودگذشتگی مدافعان امنیت قدردانی کرد و اظهار داشت: شهدای امنیت عاشق شهادت هستند و خداوند این سعادت را نصیب آنها کرده است؛ ان شاء‌الله خداوند سبحان شهدا و جانباران مجاهد را با آل محمد(ص) محشور کند زیرا شهدای ما هم‌ مسیرِ اهل بیت(س) حرکت می کنند و همه در یک کاروان قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و جانبازان عرصه نظم و امنیت، خادمان واقعی مردم ایران اسلامی هستند و این نوع خدمتگزاری افتخار کارکنان انتظامی کشور است، ادامه داد: شهادت شهیدان مدافع امنیت طی چند ماه اخیر گواه این خدمتگزاری خالصانه است.

رییس پلیس پیشگیری کشور با بیان اینکه شهادت ماموران نظم و امنیت نتیجه اخلاص، رشادت و وظیفه شناسی آن‌ها است، تصریح کرد: شهدای مدافع امنیت از مظلوم ترین شهدای کشورمان هستند که در گمنامی به شهادت می رسند.

وی همچنین با اشاره به مجاهدت مثال زدنی جانبازان و با یادآوری اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، گفت: جانبازان دلاور در دنیا و آخرت عزیز هستند و منزلت و مقام جانباران و خانواده صبور آن‌ها بسیار بزرگ  و ارزشمند است زیرا امنیت و آرامش امروز جامعه در سایه فداکاری و ایثار جانبازان و شهدا به دست آمده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از سردار حسین اشتری با خانواده شهدای والامقام ستوان سوم «امین سعیدی»، ستوان دوم «حامد تفضلی»، وظیفه «علی‌رضا عابدینی» و جانباز ایثارگر وظیفه «یونس احمدیان» دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

سرباز وظیفه شهید علیرضا عابدینی اسفند سال ۱۳۶۶ حین درگیری با دشمن بعثی در خوزستان، ستوان سوم شهید امین سعیدی آذر سال ۱۴۰۰ حین درگیری با سارق مسلح مواد فروش در اسلام شهر، ستوان دوم شهید حامد تفضلی فروردین سال ۱۳۸۲ حین درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در قصرقند به فیض شهادت نائل آمدند و سرباز وظیفه یونس احمدیان آذر سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت ترکش، عارضه شیمیایی و موج گرفتگی در شلمچه جانباز عرصه نظم و امنیت شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.