stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 408727
  • 29 آذر 1400 - 16:37
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:

ضرورت راه اندازی کتابخانه‌های دیجیتال، هوشمند و صوتی

ضرورت راه اندازی کتابخانه‌های دیجیتال، هوشمند و صوتی
همدان- قلمنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امروز باید برای کتابخانه‌های دیجیتال، هوشمند و صوتی برنامه ریزی کنیم.
قلم | qalamna.ir :

قلم، مهدی باب الحوائجی ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: کتابخوانی در شکل گیری تفکرات انسان‌ها و شخصیت آنها موثر است و باید به درستی آن را شکل داد.
وی با اشاره به اینکه از بانک پاسارگاد و بنیاد برکت برای ساخت کتابخانه‌های عمومی در استان همدان تقدیر و تشکر باید کرد افزود: آموزش و پرورش با توجه به اینکه مهد کودک‌ها را نیز باید مدیریت کند، برای کتابخوان کردن افراد برنامه داشته باشد.
معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه افراد باید از دوران کودکی با کتاب عجین شوند تصریح کرد: اقدامات حوزه کتابخوانی باید به تربیت کتابخوان منجر و ارتقا فرهنگ مطالعه باید به ارتقا فرهنگ عمومی در سطح جامعه منجر شود.
وی با بیان اینکه از خردسالی کتاب به دست فرزندان خود بدهیم ادامه داد: والدین در مقابل فرزندان خود کتاب به دست بگیرند و برای یافتن پاسخ پرسش‌هایشان به کتاب رجوع کرده تا کودکان بیاموزند برای هر امری به کتاب مراجعه کنند.

باب الحوائجی با بیان اینکه مادران کتابخوان بسیار مهم هستند خاطرنشان کرد: از اینکه ۵۸ درصد اعضای کتابخانه را بانوان تشکیل می‌دهند بسیار خوشحالیم، چرا که پایه و اساس تربیت به دست مادران شکل می‌گیرد و مادر کتابخوان، فرزندان کتابخوان هم تربیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه علاقه شخصی بنده به کتابهای چاپی است و از خواندن آن لذت می برم، خاطرنشان کرد: اما امروز باید برای کتابخانه‌های دیجیتال، هوشمند و صوتی برنامه ریزی کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تأکید بر اینکه کتاب دکور نیست، گفت: برخی از ادارات و دستگاه‌های استان که کتاب دارد، کتاب‌های خود را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.