stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 409194
  • 02 دی 1400 - 20:00
1
معاون فرماندار همدان تاکید کرد:

ضرورت تعیین تکلیف مباشران و فعالان نیابتی نانوایی ها در همدان

ضرورت تعیین تکلیف مباشران و فعالان نیابتی نانوایی ها در همدان
همدان- قلمنا- همدان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خواستار ساماندهی فعالیت‌های نیابتی واحدهای نانوایی و تعیین تکلیف مباشران در همدان شد.
قلم | qalamna.ir :
قلم، یزدان آزرمی در کارگروه آرد و نان همدان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: تخصیص آرد یارانه‌ای به واحدهای نانوایی برای پخت نان هیچ توجیهی غیر از ارائه خدمات کیفی به مردم نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصلاح ساعات کار نانوایی‌ها با توجه به تمام ابعاد از سوی کمیسیون نظارت بر اصناف و اتحادیه سپرده شده است، اظهار کرد: ایام تعطیلی مجاز نانوایی‌های همدان باید با رعایت پوشش جامعه هدف بازنگری و به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از سنجش کیفیت آرد کارخانه‌ها خبر داد و گفت: در این مسیر بایستی اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص کیفیت آرد و تخلف‌های اعلام شده ورود پیدا کند.

آزرمی در ادامه خواستار ساماندهی فعالیت‌های نیابتی واحدهای نانوایی و تعیین تکلیف مباشران شد و گفت: کرایه حمل آرد به واحدهای نانوایی نیازمند بازنگری و اصلاح است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان اضافه کرد: برخورد به موقع و بدون اغماض با متخلفان ضمن بازدارندگی تخلف را به حداقل خواهد رساند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.