stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 409360
  • 04 دی 1400 - 11:49
3

پنجشنبه های صنایع دستی بندرعباس از سر گرفته شد

پنجشنبه های صنایع دستی بندرعباس از سر گرفته شد
هرمزگان/ قلمنا-پنجشنبه های صنایع خلاق بندرعباس پس از وقفه بخاطر بیماری کرونا مجدداً از سر گرفته شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر مرکز مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس گفت:  این رویداد در راستای گسترش صنایع دستی و تقویت اقتصاد کار آفرینان این حوزه خلاق برگزار شد.

احمد پایدارافزود: پنجشنبه های صنایع خلاق این هفته شامل صنایع دستی و هنرهای محلی بندرعباس با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و شبکه کار آفرینی استان هرمزگان در بوستان ساحلی سورو شهر بندرعباس برگزار شد و در آن کارآفرینان، تولیدات خود را شامل پوشاک سنتی ، زیور، غذاهای بومی، صنایع دستی، عروسک های دست ساز محلی و گلیم عرضه کردند.

وی اظهار داشت: ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار از عمده ترین اهداف راه اندازی پنجشنبه های صنایع خلاق بندرعباس است و امیدواریم دیگر دستگاه های دست اندرکار در این خصوص به یاری شهرداری بندرعباس بشتابند.

به گفته مدیر مرکز مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس توسعه گردشگری و معرفی هر چه بیشتر صنایع خلاق بندرعباس از دیگر اهداف این رویداد است. صنایع خلاق بعنوان صنایعی که خلاقیت هنری، اقتصادی، علمی و فناورانه را در بر می گیرد از جایگاهی ویژه در اقتصاد شهرها برخوردار است. شهر بندرعباس ، عضو شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو در حوزه صنایع دستی و آیین های سنتی است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.