stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 409423
  • 04 دی 1400 - 15:42
1
کارشناس ساماندهی مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی:

اعزام ۳۵ نفر در قالب کاروان راویان مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی از استان مرکزی به کرمان

اعزام ۳۵ نفر در قالب کاروان راویان مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی از استان مرکزی به کرمان
مرکزی_ قلمنا_ کارشناس ساماندهی مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی گفت: در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، ۳۵ نفر از روحانیون مستقر و بسیجیان در قالب کاروان راویان مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی از استان مرکزی به کرمان اعزام شدند.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام محمد فراهانی افزود: ۳۵ نفر از روحانیون و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در غالب یک کاروان برای حضور در دوره یک هفته ای روایتگری مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به استان کرمان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این دوره، راویان دوره ی آموزشی روایت گری مکتب حاج قاسم را فرا گرفته و پس از بازگشت به استان، در سطح استان به روایت گری خاطرات و تشریح وصیت نامه و ابعاد بصیرت افزایی زندگانی حاج قاسم خواهند پرداخت.

کارشناس ساماندهی مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی ادامه داد: این روایت گری ها در ایام نوروز ویژه راهیان نور ادامه خواهد داشت و از این پس در برنامه های ملی و مذهبی در استان مرکزی از روایت انان استفاده خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: خدمت ویژه این راویان روایتگری و نقل خاطراتی از ابعاد مختلف شخصیتی، علمی، خانوادگی، مدیریتی و سیره اخلاقی سردار سلیمانی است که امیدواریم در سطح استان به شایستگی مورد استفاده قرار بگیرد.

هشتگ: ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.