stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 409599
  • 05 دی 1400 - 23:49
2
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان:

 ظرفیت فروش اموال غیر منقول در استان همدان بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان

 ظرفیت فروش اموال غیر منقول در استان همدان بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان
همدان- قلمنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: ظرفیت فروش اموال غیر منقول در استان همدان بیش از 700 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که حتی یک واحد 100 میلیارد تومان است؛ بدین‌سان این موارد باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سیداسکندر صیدایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، به ظرفیت‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف بایستی به این تبصره‌ها توجه داشته و از ظرفیت‌های آن استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت یک تبصره در استان گاه تا دو هزار میلیارد تومان است، گفت: از سویی ظرفیت فروش اموال غیر منقول در استان همدان بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که حتی یک واحد ۱۰۰ میلیارد تومان است؛ بدین‌سان این موارد باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با تأکید بر این موضوع، مطرح کرد: بایستی این چسبندگی اموال مازاد از مدیران جدا شود.

صیدایی با تأکید بر اینکه لازم است تا مدیران به این تبصره‌ها توجه کنند، به ظرفیت‌های استان همدان در زمینه انرژی خورشیدی اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته اقداماتی در این راستا در استان شده است، اما تاکنون بهره‌برداری ۷۰ مگاواتی را در این خصوص شاهد هستیم.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان همدان در حوزه معدن اشاره کرد و افزود: صندوق پیشرفت و عدالت در استان همدان تشکیل خواهد شد و بخش مازاد درآمد استان در این صندوق خواهد بود تا بتوان به کمک این اعتبارات در مسیر ارتقای زیرساخت‌های تولید، کمک‌های فنی و اعتباری به دستگاه‌ها وارد کار شویم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از ۹۶ پروژه ملی و استانی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تعداد ۹ پروژه مطالعاتی و پژوهشی پیوست در لایحه بودجه سال آینده برای استان وجود دارد و درمجموع، لایحه بودجه ۱۴۰۱ پشتوانه آمایش سرزمین دارد.

صیدایی در پایان با اشاره به موضوع آمایش سرزمین، مطرح کرد: لایحه ۱۴۰۱ پشتوانه آمایشی دارد و حال بایستی با این زمینه‌های به‌وجودآمده، برای رشد تولید در استان قدم برداریم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.