stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 409617
  • 06 دی 1400 - 0:21
1

ادامه همکاری رجب زاده با قشقایی

ادامه همکاری رجب زاده با قشقایی
فارس_ رجب زاده در قشقایی ماندنی شد.
قلم | qalamna.ir :

مالک باشگاه شهدای قشقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی این تیم با مس کرمان گفت: دیروز با تیمی مسابقه دادیم که سرمایه زیادی در اختیار دارد، بازیکنان گران قیمتی خریده است و در بازی‌های قبل، با قضاوت نادرست داور، بازی را به آن واگذار کرده بودیم.
نجف‌پور افزود: همچون گذشته، دیروز چند اشتباه تاثیرگذار داور، منجر به هدر رفتن امتیازات قشقایی و واریز سه امتیاز به حساب مس کرمان شد
وی با بیان این که در مورد عمدی یا سهوی بودن اشتباهات داور سخن نمی‌گویم افزود: ناظر داوری اشتباهات داور را اعلام کرد و ما هم از آن مطلع شدیم، بنابراین باید از حق هوادارانمان دفاع کنیم که با یک بیانیه رسمی این اعتراض را اعلام خواهیم کرد.
مالک باشگاه شهدای قشقایی گفت: تیم قشقایی در چهار بازی از داوری نادرست در برابر رقبایی متضرر شده است که همه از تیم‌های ثروتمند فوتبال کشور هستند و این سبب شک بیشتر ما به قضاوت داوران و دلیلی برای ارسال شکواییه به فدراسیون فوتبال می‌شود.
نجف‌پور درباره ادامه همکاری سرمربی این تیم گفت: آقای رجب زاده از تصمیمات داوری و همچنین بعضی مسایل غیرفنی گلایه‌مند بود و پیش از بازی هم عده‌ای فشار‌هایی روی او ایجاد کرده بودند که امروز با او برای ادامه فعالیتش در قشقایی به توافق رسیدیم.
وی گفت: تیم قشقایی مشکل مالی دارد و در این سال‌ها مورد حمایت مسئولان استانی قرار نگرفته و اگر هم حمایتی شده، قطره چکانی بوده است و این نوع کمک‌ها حتی تاثیرگذاری منفی دارد.
مالک باشگاه شهدای قشقایی با بیاناین که نزدیک ۳۰۰ تیم در لیگ‌های مختلف کشوری حضور دارند، اما فقط چند باشگاه مشکل مالی ندارند افزود: مشکلات تهیه مایحتاج اولیه در همه باشگاه‌ها وجود دارد، ما با توجه به توان مالی باشگاه، بازیکنانی را آورده ایم که همگی شایسته هستند، اما در تیم‌های قبلی نتوانسته اند شایستگی خود را نشان دهند و به حقشان برسند.
نجف پور گفت: باشگاه قشقایی به بازیکنانش بها می‌دهد و در مطرح شدن آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند، بنابراین خیالمان راحت است که بازیکنان ما تحت تاثیر حواشی قرار نمی‌گیرند.
وی تاکید کرد که تیم قشقایی امسال قدرتمند به لیگ آمده و ایجاد حاشیه برای تیم از طرف مخالفان، کاری قابل پیش بینی است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.